معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش: استان یزد صادر کننده نخبه‌های جوان به سراسر کشور است

یزد (پانا) - معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش در نشست شورای معاونین اداره کل آموزش و پرورش استان یزد گفت: جای خوشحالی دارد که در هر کجای کشور نگاه میکنیم نخبه‌های یزدی وجود دارد و استان یزد به عنوان یک صادر کننده نخبه در کشور محسوب می‌شود.

کد مطلب: ۸۳۳۹۹۹
لینک کوتاه کپی شد
معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش: استان یزد صادر کننده نخبه‌های جوان به سراسر کشور است

رضوان حکیم‌زاده معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش کشور صبح امروز در بین معاونین و مسئولان آموزش و پرورش استان یزد حضور پیدا کرد وابراز خرسندی نمود که توانسته در بین افرادی با تجربه چنیدن و چند ساله حضور پیدا کند و از تجربیات آنها استفاده کند.

حکیم زاده درابتدا با اشاره به برگزاری اولین همایش ملی هویت کودکان ایرانی اسلامی در دوره پیش دبستانی در استان یزد گفت: مهم ترین جایی که می توان این همایش را برگزار نمود و نتیجه خوبی را هم از آن گرفت استان یزد می باشد زیرا استان یزد یک لباس فاخری به حساب می آید که انسان را از خلع و معلق بودن رهایی می بخشد که این استان به عنوان یک الگو و نمونه در حفظ هویت ایرانی اسلامی در کشورقلم داد می شود.

معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش کشوربیان داشت: استان یزد چیزی که در کشور و حتی جهان صادر می کند خبه های علمی ، خردمند و دانشمند را به جامعه تحویل میدهید وهمین امر باعث شده است که اگر یک یزدی در جایی حضور دارد به عنوان یک دانشمند و نخبه شناخته می شود.

وی با اشاره به سخن مقام معظم رهبری در خصوص دانش آموزان اتباع که می گویند نباید هیچ دانش آموز افغانستانی از تحصیل بازنماند گفت: ما همان طور که درسازمان ملل و یونسکو به نژاد های دیگر احترام گذاشته می شود در ایران هم به دانش آموزان اتباع این فرصت را بدهیم که بتوانند تحصیل کنند وسودمند باشند تا بتوانیم با این رشد و فرصت ها جامعه خوبی را بسازیم.

حکیم‌زاده در ادامه گفت: در جامعه امروزی نباید این تفکر را داشته باشیم که میتوانیم با یک پارچگی و یک دسته بودن، خود را حفظ کنیم و به پیشرفت خود ادامه دهیم بلکه این وظیفه ماست که اینگونه انسان هارا جذب کنیم و روی آنها اثر بگذاریم آن وقت می توان بر روی آنها سرمایه گذاری کرد و جای پیشرفت هم وجود دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار