معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران:

اعزام 12 هنرجوی شاخه کاردانش شهرستانهای استان تهران به مرحله نهایی مسابقات علمی کاربردی شاخه کاردانش

تهران (پانا) - هنرحویان راه یافته به مرحله عملی کشوری شانزدهمین دوره مسابقات علمی کاربردی شاخه کاردانش در جلسه هماهنگی آمادگی در مرحله نهایی مسابقات و تقدیر از رتبه های کسب شده با حضور معاون آموزش متوسطه شهرستان های استان تهران حضور یافتند.

کد مطلب: ۸۳۲۴۲۲
لینک کوتاه کپی شد
اعزام 12 هنرجوی شاخه کاردانش شهرستانهای استان تهران به مرحله نهایی مسابقات علمی کاربردی شاخه کاردانش

میررضا شفیع پور معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران در تشریح این خبر گفت: این جلسه که با هدف هماهنگی جهت حضور هنرجویان برگزیده در مرحله نهایی مسابقات و تقدیر و تشکر از هنرجویان راه یافته به مرحله نهایی کشوری در اداره کل شهرستان های استان تهران برگزار و 12 هنرجو از 7 منطقه آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران و مدیران هنرستان های مربوطه حضور داشتند.

وی افزود: هنرجویان برگزیده این مرحله از مسابقات علمی کاربردی شاخه کاردانش شامل 5 هنرجوی پسر و 7 هنرجوی دختر هستند که کلیه این هنرجویان جزء 6 نفر برتر کشور در رشته های مختلف محسوب می شوند.

شفیع پور، هدف اصلی برگزاری این مسابقات را شناسایی و پرورش استعدادهای هنرجویان توانمند، خلاق و کارآفرین دانست که در این شرایط زمانی خاص می توانند گام موثری در جهت اشتغال، درآمدزایی و تولید کالای ایرانی داشته باشد.

معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران با تاکید بر برنامه ریزی در جهت پیشرفت و بالابردن سطح توانمندی هنرجویان با توجه به ظرفیت های موجود، تصریح کرد: توانمندیازی دانش آموزان جزء اولویت های اصلی آموزش و پرورش است و کسب رتبه هایی از این دست نشانگر این است که کارهای مناسبی در این زمینه صورت گرفته است.

شایان ذکر است، آزمون عملی نهایی این دوره از مسابقات از نهم لغایت یازدهم تیرماه 1397 در استان البرز برگزار خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار