معاون پژوهش و نیروی انسانی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران:

سنجش صلاحیت های عمومی و شایستگی های حرفه ای 800 نفر از مدیران

ملارد (پانا) - معاون پژوهش و نیروی انسانی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران، در ملارد از ارزیابی 800 نفر از مدیران مدارس شهرستان های استان تهران خبر داد.

کد مطلب: ۸۳۲۴۲۵
لینک کوتاه کپی شد
سنجش صلاحیت های عمومی و شایستگی های حرفه ای 800 نفر از مدیران

جلسه توجیهی سنجش صلاحیت های عمومی و شایستگی های حرفه ای مدیران مدارس در سالن شهید طحانی برگزار گردید.

حسین سنجری، معاون پژوهش و نیروی انسانی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران، با اشاره به اینکه امسال نظام سنجش صلاحیت های عمومی و شایستگی های حرفه ای مدیران مدارس در سه استان تهران، البرز و شهرستان های استان تهران اجرایی می شود ، اظهار داشت: در شهرستان های استان تهران، مناطق ملارد، اسلامشهر، قرچک و رودهن به عنوان کانون های ارزیابی در نظر گرفته شده است.

وی، هدف اصلی استقرار نظام سنجش صلاحیت های عمومی و شایستگی های حرفه ای مدیران را توانمندسازی مدیران در راستای ارتقای کیفیت و کارایی درونی و بیرونی نظام تعلیم و تربیت دانست و افزود: شایستگی‌ها و صلاحیت‌های عمومی، پایه و حرفه‌ای مدیران مدارس مورد سنجش و ارزیابی قرار گرفته و در صورت کسب امتیاز لازم، گواهینامه شایستگی در سطوح مختلف را دریافت خواهند کرد که مبنای رتبه بندی آنها خواهد بود.

سنجری ادامه داد: نتیجه این توانمندسازی برای مدیران، ایجاد خوداتکایی و خودباوری، تاکید بر استفاده از ظرفیت داخلی و خارجی مدارس، ایجاد رقابت بین مدیران و ایجاد زمینه برای استانداردسازی مدیریت آموزشی خواهد بود.

این مقام مسئول با تاکید بر ساماندهی نیروها با اولویت کلاس های درس تصریح کرد: ابتدا نیروها در کلاس های درس سازماندهی می شوند و در صورت تکمیل اختصاص نیرو به کلاس ها، به گروه کیفیت بخشی که شامل معاونین، مشاوران و نیروهای بهداشت می باشند، اختصاص می یابد.

گفتنی است در این جلسه 200 نفر از مدیران مدارس شهرستان ملارد، مدیر آموزش و پرورش ملارد و جمعی از کارشناسان حضور داشتند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار