مجمع عمومی انجمن علمی و آموزشی معلمان تربیت بدنی استان یزدبرگزارشد

یزد (پانا) - مجمع عمومی انجمن علمی و آموزشی معلمان تربیت بدنی استان یزد با حضور بیش از 200نفر از معلمان ، کارشناسان و پیشکسوتان سرگروههای آموزشی تربیت بدنی استان در پژوهشکده آیت الله خاتمی برگزار شد.

کد مطلب: ۸۳۲۳۸۰
لینک کوتاه کپی شد
مجمع عمومی انجمن علمی و آموزشی معلمان تربیت بدنی استان یزدبرگزارشد

مدیرکل آموزش و پرورش استان یزد در این مجمع با اشاره به جایگاه تربیت بدنی در سند تحول بنیادین اظهار داشت : ارتقای علمی و عملی نیروی انسانی شاغل در این حوزه و همچنین نقش معلمان تربیت بدنی در تحقق اهداف عالی نظام تعلیم و تربیت آموزش و پرورش بسیار مهم است .

" عباسعلی دانافر" ابراز امیدواری کرداین انجمن باعث ارتقای توانمندی های معلمان برای مشارکت مؤثردربرنامه ریزی درسی در سطح مدرسه و توسعه علمی و پژوهشی و تبادل تجارب و دستاوردها در کلیه سطوح و ایجاد فرصت های بازآموزی مستمر علمی و مطالعاتی گردد.

معاون پژوهش و برنامه ریزی اداره کل آموزش و پرورش استان نیز در ادامه هدف از تشکیل انجمن معلمان تربیت بدنی را تولید و انتشار علم و بسترسازی برای حضور موثر معلمان در امور آموزشی و پژوهشی بیان کرد.

" علیرضا مصباح فر" افزود:در این راستا از حدود یک سال پیش مقدمات راه اندازی انجمن علمی آموزشی معلمان تربیت بدنی آغاز شده و پس از مشخص شدن هیأت موسس و انجام امورات اداری برگزاری مجمع عمومی برای انتخاب اعضای شورای اجرایی در اولویت قرار گرفت،که این انجمن موسسه ای غیر انتفاعی است که در زمینه های علمی-آموزشی، علمی-پژوهشی و فرهنگی فعالیت می کند و از تاریخ ثبت ، دارای شخصیت حقوقی می شود و اداره امور انجمن پس از تاسیس، برعهده جمع منتخبی از اعضا با عنوان(( شورای اجرایی)) است و رئیس این شورا نماینده قانونی انجمن می باشد .

گفتنی است بعداز معرفی کاندیدهای شورای اجرایی و بازرسین، انتخابات انجمن علمی آموزشی دبیران تربیت بدنی برگزار شد و پس از شمارش آرا به ترتیب احترام السادات صحافی از شهرستان ابرکوه، صادق ناظمیان از ناحیه دو، فاطمه فتح آبادی از ناحیه یک ، محمد صادق زارع از ناحیه دو، الهام محمدی نیا از ناحیه یک ،داوود عبداللهی از ناحیه یک و محمود اعتمادالعلماء از ناحیه دو با کسب بیشترین تعداد آرا به شورای اجرایی انجمن علمی راه یافتند و کاظم سنایی مدیر هنرستان چمران ناحیه دو نیز بیشترین رأی برای عنوان بازرس انجمن به دست آورد,و همچنین حسن مثقالی از ناحیه یک بعنوان عضو علی البدل بازرسین انتخاب شدند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار