مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران: خیران مدرسه ساز امروزه در جایگاهی فراملی و بین المللی قرار گرفته‌اند

تهران (پانا) - نشست مجمع خیرین مدرسه ساز و مدرسه یار شهرستان های استان تهران با حضور ، رییس مجمع خیرین مدرسه ساز کشور، رییس مجمع خیرین مدرسه یار کشور و مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران در سالن آیت الله هاشمی رفسنجانی شهرستان‌های استان تهران برگزار شد.

کد مطلب: ۸۳۲۰۳۷
لینک کوتاه کپی شد
مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران:  خیران مدرسه ساز امروزه در جایگاهی فراملی و بین المللی قرار گرفته‌اند

عبدالرضا فولادوند مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران با اشاره به اینکه بحث خیران مدرسه ساز امروزه در سطح فراملی و بین المللی مطرح است ، اظهار داشت : مجمع خیرین مدرسه ساز، با بیش از گذشت 25 سال از زمان شکل گیری آن ،امروزه به جایگاه بسیار موفق و ارزنده دست یافته است .

وی افزود: بی تردید اگر حمایت های خیران مدرسه ساز در سطح کشور صورت نگیرد ، آموزش و پرورش به تنهایی در دست یابی به اهداف عالی تعلیم و تربیت ناتوان خواهد بود.

فولادوند با تاکید بر اینکه امروزه مشکل اصلی آموزش و پرورش فقط فضای فیزیکی نیست ، تصریح کرد: آن چیزی که دانش آموزان امروزه از آن بیشتر رنج می برند نیازهای عاطفی ، روانی و فرهنگی است که باید به آنها توجه جدی شود.

مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران ادامه داد: مشکلات و نیازهای روحی و عاطفی دانش آموزان به دلیل آنکه دیده نمی‌شوند متاسفانه به چشم هم نمی‌آیند و مورد غفلت قرار گرفته است و زمینه های شکل گیری آسیب های اجتماعی را فراهم می‌کنند.

این مقام مسئول ،ورود خیران مدرسه ساز را به رفع مشکلات و نیاز های ویژه مدارس ضروری دانست و افزود: امروزه به ویژه در برخی مدارس حاشیه شهرها با مشکل تغذیه دانش آموزان روبرو هستیم که از جمله نیازهای اولیه انسانی است و باید در این راستا اقدامات فوری و اثربخش صورت گیرد.

در این نشست نمایندگان مدارس غیر برخوردار شهرستان های استان تهران به بیان پاره ای از مشکلات آموزشگاه‌های خود پرداختند که با قول مساعدت مسئولین همراه بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار