معاون پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران

نرخ تعرفه بیمه حوادث دانش آموزی سال تحصیلی 1398-1397 تغییر نکرد

تهران (پانا) - معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران از ثابت ماندن حق بیمه دانش آموزی در سال تحصیلی جدید خبر داد.

کد مطلب: ۸۳۲۱۱۸
لینک کوتاه کپی شد
نرخ تعرفه بیمه حوادث دانش آموزی سال تحصیلی 1398-1397 تغییر نکرد

یدالله شهباز بیگی، معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، در تشریح این خبر گفت: نرخ تعرفه بیمه حوادث دانش آموزی سال 1398-1397بدون هیچ گونه افزایش تعرفه، به مبلغ 7500 تومان به ازای هر دانش‌آموز است.

وی با آرزوی صحت و سلامت برای تمامی دانش آموزان در خصوص میزان تعهدات بیمه حوادث دانشآموزی اظهار کرد: میزان تعهدات بیمه حوادث در دو بخش؛ تعهدات بخش حادثه، درمان مازاد و تعهدات طرح جامع بیمه مسئولیت مدنی بیمه‌شدگان در قبال یکدیگر و اشخاص ثالث تعریف شده است.

شهبازبیگی ادامه داد: مبالغ تعهدات سالانه بخش حادثه و درمان مازاد در طول 24 ساعت شبانه‌روز جهت کمک هزینه خرید و پیوند کلیه تا سقف سی میلیون ریال، جبران هزینه های کاشت حلزون برای پنجاه نفر به صورت متمرکز در کل کشور حداکثر تا سقف یکصد میلیون ریال برای هر نفر، هزینه درمان اعمال جراحی ناشی از بیماری علاوه بر سهم بیمه گر پایه ، مبلغ شش میلیون ریال، هزینه های درمان سرپایی و بیمارستان ناشی از هر حادثه پانزده میلیون ریال ،جبران غرامت نقص عضو دائم یا کلی و جزئی ناشی از حادثه تا سقف یکصد میلیون ریال و جبران غرامت فوت ناشی از حادثه تا سقف هفتاد میلیون ریال در نظرگرفته شده است.

قائم‌مقام مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران با اشاره به تعهدات طرح جامع بیمه مسئولیت مدنی بیمه‌شدگان در قبال یکدیگر و اشخاص ثالث تصریح کرد: دیه کامل برای جبران غرامت فوت و نقص عضو ناشی از حادثه و جبران غرامت نقص عضو ناشی از حادثه بر مبنای میزان نقص عضو و رای مراجع ذی صلاح قابل پرداخت خواهد بود.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران هزینه درمان سرپایی و بیمارستانی ناشی از حادثه را تا سقف یکصد میلیون ریال علاوه بر مبلغ پانزده میلیون ریال تعهدات بخش حادثه و درمان مازاد یادشده عنوان کرد و افزود: برای جبران سایر هزینه‌های درمان ناشی از حوادث بیمه‌شدگان به میزان پانصد میلیون ریال برای هر نفر از محل تعهدات مسئولیت مدنی تا سقف چهل نفر و پرداخت دیه ( تعدد دیات ) برای پنج نفر به صورت متمرکز در کل کشور قابل پرداخت است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار