رئیس شورای شهر یزد خبرداد؛

پروژه خط انتقال آب از بهشت آباد متوقف شده است

یزد (پانا) - رئیس شورای شهر یزد ضمن اشاره به کاهش سهمیه آب انتقالی استان یزد؛ از توقف پروژه خط انتقال آب از بهشت آباد خبرداد.

کد مطلب: ۸۳۲۰۱۴
لینک کوتاه کپی شد
پروژه خط انتقال آب از بهشت آباد متوقف شده است

غلامعلی سفید با اشاره به توقف پروژه خط انتقال آب از بهشت آباد، اظهار داشت: با اینکه بیش از 40 کیلومتر خط انتقال آب از بهشت آباد پیشروی داشته است؛ این پروژه هم اکنون متوقف شده است و آینده یزد را بلاتکلیف و با مشکلات جدی روبرو ساخته است.

وی با بیان اینکه خط فعلی انتقال آب استان یزد نیازمند ترمیم و بازسازی می باشد؛ افزود: خط فعلی انتقال آب عمر طولانی دارد و در صورت عدم تعمیر، مرمت و بازسازی ممکن است مشکلات بسیاری را ایجاد گند.

سفید از کاهش سهمیه آب انتقالی استان یزد خبرداد و تصریح کرد: در مسیر خط انتقال آب و شهرهای مبدا نیاز به آب بیشتر احساس می شود ضمن آنکه مردم نیز به نحوه انتقال آب اعتراض دارند.

وی با بیان اینکه آب چاه های استان یزد به آب شربی که از طریق خط انتقالی تامین می شود، اضافه گردیده است؛ افزود: اختلاط آب چاه ها با آب شرب مردم در استان یزد مشکلات بهداشتی بسیاری را برای مردم ایجاد کرده است.

رئیس شورای شهر یزد با اشاره به خلف وعده مسئولان نسبت به خط انتقال آب خلیج فارس به استان یزد، اظهار داشت: طبق وعده های مسئولان قرار بر آن بود که خط انتقالی آب خلیج فارس جهت مصارف صنایع استان های یزد و کرمان با سرعت بیشتری ادامه یابد و رئیس جمهور نیز از تخصیص بودجه برای پیشبرد این خط انتقال خبرداده بود که متاسفانه هم اکنون شنیده می شود علیرغم هزینه های استانی و پیگیری مسئولان، این آب تنها در صنایع استان کرمان مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

محسن ابوترابی، عضو شورای شهر یزد نیز با اشاره به مشکلات بهداشتی و گوارشی ایجاد شده برای شهروندان یزدی با مصرف آب چاه های استان، بیان داشت: مسئولان باید به صورت صادقانه در زمینه اطلاع رسانی به مردم بکوشند؛ آب یزد قابل شرب نیست و مشکلات بهداشتی و گوارشی عدیده ای را برای شهروندان ایجاد کرده است.

وی در ادامه افزود: جان و سلامت انسان ها مهمترین موضوعی است که باید مورد توجه دستگاه های مختلف قرار گیرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار