گردهمایی روسای نواحی و مناطق ۱۴ گانه آموزشی استان زنجان

مدیرکل آموزش و پرورش زنجان: شیوه نامه‌ها و دستورالعمل‌ها با رویکرد آگاهی‌بخشی اجرا شود

زنجان (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش در گردهمایی روسای نواحی و مناطق ۱۴ گانه آموزشی استان تاکید کرد:شیوه نامه ها و دستورالعمل ها با رویکرد آگاهی بخشی اجرا شود.

کد مطلب: ۸۳۱۷۵۸
لینک کوتاه کپی شد
مدیرکل آموزش و پرورش زنجان: شیوه نامه‌ها و دستورالعمل‌ها با رویکرد آگاهی‌بخشی اجرا  شود

گردهمایی روسای نواحی و مناطق ۱۴ گانه آموزشی استان زنجان صبح امروز با حضور مدیرکل آموزش پرورش،معاونین و روسای ادارت داخلی اداره کل و همچنین روسای ادارات نواحی و مناطق در سالن شهید مجیدشهریاری ساختمان برنامه و بودجه استانداری زنجان برگزار شد.

مریم رشتچی در ابتدای سخنان خود ضمن خیر مقدم و تبریک عید سعید فطر گفت: از زحمات روسای ادارات نواحی و مناطق استان و سایر همکاران در برگزاری شایسته ی آزمون ها ی آخر سال قدردانی می کنیم.

وی ضمن تقدیر از زحمات حسن مظفری و تبریک انتصاب محمد حسین صفری به سرپرستی ناحیه دو زنجان،افزود:هرچند رویه برگزاری آزمون های نهایی خرداد ماه تغییر کرده بود و زیر ساخت های لازم نیز در این خصوص وجود نداشت،اما این امتحانات با کمترین چالش برگزار گردید.

مدیر کل آموزش و پرورش استان زنجان در این خصوص تصریح کرد:ما افتخار می کنیم جزو استان‌های هستیم که با کمترین آسیب و چالش امتحانات آخر سال را برگزار کردیم.

وی از ثبت نام شایسته ی دانش آموزان در روزهای آتی قدردانی نمود و گفت: تابستان فرصت مناسبی برای بررسی برنامه های اجرا شده و برنامه ریزی برای سایر برنامه های در دست اجرا می باشد.

مریم رشتچی ضمن درخواست از روسای نواحی و مناطق برای خود ارزیابی و شناخت نقاط قوت و ضعف برنامه ها تاکید کرد:در اجرای برنامه خلاقیت داشته باشید و تمامی کارها را با توجه به اسناد بالادستی و سند تحول بنیادین انجام دهید.

این مقام مسئول ضمن اشاره به اجرای شیوه نامه ها و دستورالعمل ها با رویکرد آگاهی بخشی متذکر شد:درطول زمان نقل و انتقالات با فرهنگیان همانند گذشته با احترام و نهایت گشاده رویی رفتار گردد.

وی تاکید نمود: انتصاب مدیران و معاونان مدارس و همچنین به کارگیری نیروها در سالن های ورزشی،کانون ها،پژوهش سراها و ... طبق دستورالعمل انجام گیرد و از هر گونه سفارش و روابط جانبی پرهیز به عمل آید.

وی با اشاره به اینکه تابستان فرصتی مناسب برای شادابی روحیه دانش آموزان و جلوگیری از گسست آموزش است اظهار داشت:برنامه های اوقات فراغت دانش آموزان و پروژه مهر با برنامه ریزی منسجم انجام گیرد.

مدیر کل آموزش و پرورش استان در بخش دیگری از سخنان خود یادآورشد:روسای محترم ادارات نواحی و مناطق 14 گانه آموزشی استان با حفظ استقلال و جایگاه آموزش پرورش همانند گذشته با سایر نهادهای اجرایی همکاری لازم را به عمل آورند.

وی در پایان ضمن اشاره به برگزاری مسابقات ورزشی بدمینتون،تنیس وشطرنج دانش آموزان کشور در مرداد ماه پیش رو در زنجان گفت:نواحی و مناطق در برگزاری این مسابقات و سایر برنامه های کشوری که در استان انجام می گیرد همکاری داشته باشند.

گفتنی است در این جلسه معاونان اداره کل نیز در حوزه ی کاری خود مسایل و موارد مهم را تشریح کردند و در خصوص اجرایی شدن آن ها بحث و تبادل نظر گردید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار