برگزاری آزمون انتخاب و انتصاب مدیران مدارس ناحیه 4 کرج

کرج (پانا) - آزمون انتخاب و انتصاب مدیران مدارس ناحیه 4 کرج با شرکت 72 نفر از همکاران واجد شرایط به‌ صورت حضوری و الکترونیکی در هنرستان تهذیب برگزار شد.

کد مطلب: ۸۳۱۶۹۵
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری آزمون انتخاب و انتصاب مدیران مدارس ناحیه 4 کرج

مدیر آموزش و پرورش ناحیه 4 کرج در حاشیه بازدید از این آزمون اظهار داشت: فرآیند انتخاب و انتصاب مدیران مدارس گامی مؤثر در راستای استقرار شایسته‌سالاری در انتخاب نیروی انسانی برای تصدی مدیریت واحدهای آموزشی است و هدف اصلی از اجرای این آزمون شناسایی همکاران فرهنگی توانمند جهت پذیرش مسئولیت واحد آموزشی و تشکیل بانک اطلاعاتی در تمام مقاطع تحصیلی است.

قاسم پوستین دوز در ادامه تصریح کرد: تفویض اختیار و مدرسه محوری نیاز به این دارد که شایستگی مدیران مدارس تایید شود و آنها بتوانند به عنوان رهبران آموزشی و تربیتی در مدارس به فعالیت خود ادامه دهند.

وی افزود: فرآیند انتخاب و انتصاب مدیران مدارس گامی مؤثر در راستای استقرار شایسته‌سالاری در انتخاب نیروی انسانی برای تصدی مدیریت واحدهای آموزشی است و هدف اصلی از اجرای این آزمون شناسایی همکاران فرهنگی توانمند جهت پذیرش مسئولیت واحد آموزشی و تشکیل بانک اطلاعاتی در تمام مقاطع تحصیلی است.

شایان ذکر است؛ این آزمون در قالب سه گروه و سه نوبت کاری گروه اول راس ساعت 9 صبح - گروه دوم راس ساعت 11 صبح و گروه سوم راس ساعت 15 بعد ازظهر برگزار می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار