عزم شهرداری برای رفع مشکلات شهروندان

تشکیل نخستین جلسه بهسازی بافت مرکزی کلانشهر تبریز

تبریز (پانا)- نخستین جلسه کمیته بهسازی محیط بافت مرکزی کلانشهر تبریز با هدف بررسی راهکارهای رفع مشکلات شهروندان در حوزه های مختلف تشکیل شد.

کد مطلب: ۸۳۱۵۴۲
لینک کوتاه کپی شد
تشکیل نخستین جلسه بهسازی بافت مرکزی کلانشهر تبریز

به گزارش روابط عمومی شهرداری تبریز، سعید حاجی زاده، مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری کلانشهر تبریز در خصوص این جلسه اظهار داشت: هدف از تشکیل کمیته بهسازی محیط بافت مرکزی کلانشهر تبریز بررسی مشکلات موجود در بخش های مختلف و ارائه راهکارهای لازم برای بهسازی این منطقه است.

به گفته وی، در این کمیته قائم مقام شهردار کلانشهر تبریز، معاون عمرانی شهرداری تبریز، مدیرعامل سازمان عمران، معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تبریز، شهردار منطقه ۸ و مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تبریز حضور داشتند.

حاجی زاده با اشاره به محورهای مورد توجه در کمیته بهسازی شهرداری کلانشهر تبریز تصریح کرد: زیباسازی و بهسازی بافت مرکزی شهر، تعریض پیاده روهای مسیر جمهوری، اصلاح و حذف زوائد بصری، جداره سازی مسیر، هدایت آب های سطحی، حل مشکلات ترافیکی و تامین امنیت عابران مهمترین اولویت های مطرح شده در این جلسه بود.

مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری کلانشهر تاکید کرد: در این جلسه همچنین بر لزوم مشارکت اصناف و کسبه و مالکان واحدهای اداری و تجاری بافت مرکزی شهر در زیباسازی نمای بیرونی و اطراف املاک خود تاکید شد.

حاجی زاده در ادامه خاطرنشان کرد: در پایان این جلسه وظایف و حیطه کاری هریک از واحدهای تابعه شهرداری حاضر در کمیته یاد شده مشخص و هماهنگی های لازم برای آغاز اقدامات اجرایی صورت گرفت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار