کی‌روش: در تیم ملی ایران سوپرمن نداریم؛ در عمر مربیگری‌ام چنین بازیکنانی نداشتم

تهران (پانا) - سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در دیدار شب گذشته با وزیر ورزش و جوانان از مسعود سلطانی‌فر درخواست کرد که به تیم ملی توجه بیشتری شود.

کد مطلب: ۸۳۰۱۵۲
لینک کوتاه کپی شد
کی‌روش: در تیم ملی ایران سوپرمن نداریم؛ در عمر مربیگری‌ام چنین بازیکنانی نداشتم

به گزارش سایت فدراسیون فوتبال، وزیر ورزش و جوانان پس از پیروزی تاریخی تیم ملی فوتبال ایران برابر مراکش با حضور در اردوی تیم ملی از عملکرد این تیم در دیدار نخست جام جهانی تشکر و قدردانی کرد.

در ابتدای این دیدار که سفیر ایران در روسیه و همچنین دکتر محمود اسلامیان نیز در آن حضور داشت، محمدرضا ساکت دبیرکل فدراسیون فوتبال با قدردانی از تلاشهای کارلوس کی روش و اعضای کادر تیم ملی اظهار کرد: تیم ملی ما بهترین فرزندان این کشور را به خود می بیند. زحمات شبانه روزی آقای کی روش و کادرشان که 21 ساعت در روز کار می کنند را این فرزندان و قهرمانان ایران در زمین پیاده کردند و هشتاد میلیون ایرانی را شاد کردند. شاد کردن قلب هشتاد میلیون ایرانی در جهان بزرگترین پاداشی بود که در این بازی اتفاق افتاد.

پس از صحبتهای دبیرکل فدراسیون فوتبال، کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی هم با قدردانی از حضور وزیر ورزش، دکتر اسلامیان و سفیر ایران در روسیه در اردوی تیم ملی اظهار کرد: آقای ساکت لطف دارند اما در اینجا سوپرمن معنا ندارد. در اینجا گروهی از بازیکنان زحمتکش و مربیانی حضور دارند که توانایی ابرکارها را دارند. جناب آقای دکتر سلطانی فر! اگر اجازه دهید می خواهم خدمتتان عرض کنم که بنده با بیش از 36 سال تجربه در مربیگری، هیچ وقت با چنین بازیکنانی کار نکردم که دریافتی شان انقدر کم باشد و ارائه و پایبندی شان انقدر زیاد.

وی افزود: بازیکنان و پسران فروتن و به دور از غروری داریم که همیشه به ایران پایبند و متعهد هستند ولی استحقاق توجه بیشتر و محبت بیشتری از طرف مقامات ورزش و فدراسیون در این چند سال دارند. از حضرتعالی خواهش می کنم که این اتفاق بیفتد. ما این بردمان را نه تنها با بازیکنانی که امروز اینجا حضور دارند بلکه با بازیکنانی که در گذشته تیم ملی بوده اند تقسیم می کنیم. از صمیم قلب هم آرزو می کنم که این برد و موفقیت جامعه فوتبال ایران را متحدل تر و همدلتر کنار هم قرار دهد.

کی روش با قدردانی از حضور وزیر ورزش در اردوی تیم ملی اظهار کرد: همانطور که قبلا همه گفته ام پسران ما زحمتشان را کشیدند اما امروز قبل از تمرین هم به آنها گفتم که مطلبی برای جشن گرفتن نداریم و هدفمان تحقق رویاهای ملت ایران است و امیدواریم این اتفاق بیفتد. نگرش و طرز تفکر من از روز ابتدایی که در اینجا حضور دارم این بوده که هیچ بازیکنی صاحب پیراهن تیم ملی نیست و فقط این اجازه را پیدا می کند که این پیراهن را بر تن کند با یک ماموریت و هدف و آن اینکه پیراهن مقدس تیم ملی را در جایگاه رفیع تری قرار دهد.

او سپس از بازیکنان تیم ملی پرسید، آماده اید که بازیکنان با صدای بلند به ندای سرمربی تیم ملی پاسخ مثبت دادند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار