برگزاری اولین جلسه اندیشه ورزی بسیج ادارات شهرستان کرمان

کرمان(پانا) - فرماندار کرمان در جلسه اندیشه ورزی بسیج ادارات شهرستان کرمان با اشاره به شرایط ویژه فعلی منطقه ای و نقش جمهوری اسلامی ایران در آن، فرصت طلبی برخی افراد و بهره برداری از مشکلات موجود علیه نظام، بررسی مسائل و مشکلات و رفع آنان را از اهم موارد خواند .

کد مطلب: ۸۲۸۵۵۶
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری اولین جلسه اندیشه ورزی بسیج ادارات شهرستان کرمان

علی بابایی با اشاره به خواسته های به حق مردم و توصیفِ حساسیت وظیفه مسئولین در این خصوص خواستار اقدامات دستگاه های اجرایی در رضایت مندی حداکثری مردم شد و گفت : فرصت طلبان همواره منتظر فرصت های به وجود آمده هستند، ما مسئولین نباید بستر لازم برای سوء استفاده آنها را فراهم کنیم .

وی گرانی را عامل برخی اتفاقات در ماههای گذشته دانست و با تأکید بر حفظ وحدت داخلی، تفرقه را مهمترین فرصت دشمنان ذکر کرد و اظهار داشت : همه ما اعم از مردم و مسئولین در یک کشتی هستیم، دشمنان همواره در کمین و مترصد فرصت نشسته اند و از ایجاد تفرقه بین گروه های مختلف استفاده می کنند، حفظ وحدت، ایجاد فضایی متعادل و پرهیز از برخی مسائل حاشیه ای از وظایف ما مسئولین است و فرصت را از دشمنان می گیرد .

فرماندار کرمان با تشریح گوشه ای از دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی در شهرستان کرمان و گذری بر گذشته و سالهای پس از دوران جنگ تحمیلی، وظیفه مسئولین در ایجاد فضای رسانه ای علیه نظام را بسیار سنگین و حساس خواند و خاطر نشان کرد : 98 درصد مردم شهرستان کرمان از نعمت گاز برخوردارند، از570 روستای بالای 20 خانوار تنها 20 روستا آبرسانی نشده است، دورترین نقاط شهرستان حتی کوهستانی ازخدمات نظام برخوردار است.

بابایی اضافه کرد : خدماتی که نظام در 4 دهه داشته را فراموش کرده ایم، این خدمات نباید نادیده گرفته شود و از وظایف مسئولین است خدمات نظام را به مردم به ویژه جوانان یادآوری کنند، متأسفانه برخی افراد اقدامات انجام نشده را بزرگ جلوه می دهند و آب به آسیاب دشمن می ریزند و دشمنان با استفاده از رسانه هایی که در اختیار دارند با بزرگنمایی پخش می کنند .

وی عدم اطلاع رسانی به مردم را از عمده مشکلات ذکر کرد و خواستار اطلاع رسانی دقیق از طرق مختلف به مردم شد .

فرماندار کرمان حفظ همدلی، همراهی و انسجام بین آحاد مردم و مردم و مسئولین را برای حفظ نظام از هر زمانی ضروری­تر خواند و نتیجه لطمه به نظام را متضرر شدن مردم دانست .

بابایی راه اندازی جنگ اقتصادی فعلی را در ادامه ی جنگ تحمیلی و سپس جنگ فرهنگی و جنگ نرم با هدف ضربه به نظام برشمرد و اقدامات اقتصادی آقای رزم حسینی در قالب مثلث توسعه و معین های اقتصادی با همراهی ائمه جمعه که باعث ورود بخش خصوصی به اقتصاد شد را در راستای توسعه اقتصادی استان در مقابله با جنگ اقتصادی توصیف کرد .

وی تغییر رویکرد در جامعه و دستگاههای اجرایی را ضروری دانست و تصریح کرد : بایستی توانمندسازی جوامع محلی را به گونه ای پیش ببریم تا سطح معیشت مردم را بالا ببریم، این پتانسیل هم وجود دارد، گرچه کمیته امداد امام (ره) در بحث توانمندسازی در حوزه های مختلف از صنایع دستی تا ... اتفاقات خوبی رقم زده است .

فرماندار کرمان با اشاره به نقش دستگاه های فرهنگی در نظام، موازی کاری این دستگاه ها و عدم تخصصی بودن کامل آنها توأم با عدم وجود برنامه ای مدون را از جمله مشکلات بخش فرهنگی دانست تا نتوانیم نتیجه لازم را بگیریم .

وی باتأکید به نقش خانواده درحوزه فرهنگ، فاصله ایجاد شده میان فرزندان و والدین را مهمترین عامل از هم گسیختگی کانون خانواده برشمرد و خاطر نشان کرد : واقعیات را باید پذیرفت و براساس آن برنامه ریزی کرد و جلو رفت .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار