۳۱ خردادماه جاری و به میزبانی اراک

بیستمین جشنواره خیرین مدرسه ساز استان مرکزی برگزار می شود

اراک(پانا)- مدیرکل آموزش و پرورش استان مرکزی گفت: بیستمین جشنواره خیرین مدرسه ساز استان 31 خردادماه جاری به میزبانی اراک برگزار می شود.

کد مطلب: ۸۲۸۴۱۸
لینک کوتاه کپی شد
بیستمین جشنواره خیرین مدرسه ساز استان مرکزی برگزار می شود

شهریار فولادوند افزود: این جشنواره با رویکرد گرامیداشت بیستمین سالگرد تأسیس مجامع خیرین مدرسه ساز کشور و با رویش نیک اندیشان جوان به منظور تجلیل از خیرین مدرسه ساز در فرهنگسرای شهر اراک برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس و مجمع خیرین مدرسه ساز استان مرکزی در برگزاری بیستمین جشنواره خیرین مدرسه ساز استان با این اداره کل همکاری دارند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان مرکزی اظهار داشت: پیش بینی می شود با اتمام برگزاری جشنواره خیرین مدرسه ساز در سطح مناطق پانزده گانه آموزشی استان، با جذب مشارکت های خیرین بخشی از نیازهای آموزشی استان در بعد فضاهای آموزشی طی سال های آینده مرتفع شود.

به گفته فولادوند هم اکنون 54 باب آموزشگاه در سطح استان مرکزی در دست احداث است که تمام هزینه بخشی از این آموزشگاه ها را خیرین مدرسه ساز متقبل شده و تعدادی دیگر با مشارکت خیرین و اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس احداث خواهد شد.

وی اضافه کرد: به منظور ارائه دستاوردهای آموزش و پرورش در زمینه جذب مشارکت خیرین مدرسه ساز نمایشگاهی از 28 خرداد ماه جاری به مدت 3 روز در دبیرستان صمصامیه بیات شهر اراک برپا خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار