50باکس زباله 1100 لیتری در معابر اصلی و فرعی چناران نصب شد

چناران( پانا)- رئیس اداره خدمات شهری شهرداری چناران ازنصب50باکس زباله 1100 لیتری در معابر اصلی و فرعی چناران به منظور حفظ بهداشت عمومی خبر داد

کد مطلب: ۸۲۷۸۵۵
لینک کوتاه کپی شد
50باکس زباله 1100 لیتری در معابر اصلی و فرعی چناران نصب شد

محمد علی حیدری رئیس اداره خدمات شهری شهرداری چناران ضمن بیان این خبرگفت: با توجه به افزایش خدمات شهرداری در حوزه خدمات شهری و به جهت ارتقاء سطحی کیفی جمع آوری زباله های شهری و رعایت اصول و شرایط بهداشتی، تعداد50 باکس زباله جدید خریداری و هم اکنون در نقاط مختلف شهر در حال نصب می باشد.
وی بیان کرد: یکی از مواردی که در جهت ارتقاء سطح بهداشت عمومی و جلوگیری از سرایز شدن شیرابه زباله در معابر سطح شهر تاثیر گذار است نصب سطل‌های زباله است.
رئیس اداره خدمات شهری شهرداری چناران افزود: با توجه به فرسوده شدن مخازن قبلی و طول عمر بالای این ظرفها و همچنین توسعه شهر نصب مخازن زباله و توزیع مناسب آن در معابر سطح شهر از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.
حیدری گفت: برا اساس بازدیدهای قبلی از معابر سطح شهر و با رعایت اولویت معابری که ضرورت بیشتری به تعویض و استقرار مخازن جدید داشت، این کار هم اکنون در حال انجام می باشد.
وی اظهار داشت: نصب این سطل ها، چرخه مکانیزاسیون خدمات شهری در چناران گامی در راستای خدمت شایسه به مردم این شهر است که موجب روند صحیح نظافت و خدمات رسانی به شهروندان خواهد شد.
حیدری افزود: با توجه به گسترش شهر و همچنین تسریع در روند جمع آوری زباله ها ، تعداد سطل های زباله مکانیزه سطح شهر در حال افزایش می باشد.
رئیس اداره خدمات شهری شهرداری گفت: بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته و افزایش نظارت بر عملکرد پیمانکار در قسمت خدماتی در بحث جمع آوری اصولی زباله و زیباسازی شهر در کنار همکاری مردم، وضعیت ظاهری شهرمان بهتر از گذشته خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار