معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان سمنان خبر داد:

رقابت ۸۰ نفر از فرهنگیان سمنان در مسابقات قرآن، عترت و نماز

سمنان (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان سمنان گفت: مرحله استانی مسابقات، عترت و نماز با شرکت ۸۰ نفر از فرهنگیان برگزار شد.

کد مطلب: ۱۴۷۵۲۱۰
لینک کوتاه کپی شد
رقابت ۸۰ نفر از فرهنگیان سمنان در مسابقات قرآن، عترت و نماز

علی اصغر حسنان در آیین افتتاحیه مسابقات قرآن، عترت و نماز فرهنگیان استان، در دانشگاه فرهنگیان پردیس شهید رجایی سمنان با بیان اینکه مسابقات از ابتدای سال تحصیلی با حضور ۴٠ هزار نفر دانش‌آموز و فرهنگی آغاز و هم‌اکنون سطح استانی خود را پشت سر می گذارد، افزود: این آوردگاه معارفی در دو بخش آوایی و پژوهشی برپا است.

وی بخش حفظ، قرائت، احکام و نهج‌البلاغه را از جمله رشته‌های این مسابقات برشمرد و گفت: جشنواره‌های معارفی و قرآنی و همچنین فرهنگی و هنری برای دانش‌آموزان و فرهنگیان صرفا یک رقابت علمی و یک مسابقه نیست.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان سمنان هدف از چنین جشنواره‌هایی را شناسایی استعداد‌ها و توانمندی‌های دانش‌آموزان دانست و اضافه کرد: ما به عنوان مربیان تربیتی باید به دنبال فرهنگ سازی و ترویج فرهنگ نماز و قرآن، در کنار دانش‌آموزان باشیم.

وی ضمن اشاره به رویکرد های دولت سیزدهم و وزارت آموزش و پرورش در بحث تربیت، خاطرنشان کرد: مربی پرورشی به عنوان عامل پرورشی و رکن فعالیت های تربیتی، پیگیری کننده فعالیت‌ها و برنامه‌های تربیتی در مدرسه است.

دانش‌آموز خبرنگار: امیررضا مزینانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار