پیام معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش به مناسبت روز جهانی قدس

کاظمی: فرهنگیان و دانش‌آموزان از حق برخورداری کودکان فلسطینی از امنیت، آرامش و صلح حمایت کنند

تهران (پانا) _ معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش در پیامی فرهنگیان و دانش‌آموزان را به شرکت و حضور پرشور در راهپیمایی روز جهانی قدس دعوت کرد.

کد مطلب: ۸۲۷۵۲۹
لینک کوتاه کپی شد
پیام معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش به مناسبت روز جهانی قدس

به گزارش روابط‌عمومی معاونت پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش، متن پیام علیرضا کاظمی به این شرح است:

«بسمه تعالی

گذر تاریخ نشان داده است که مستکبران و طغیان‌گران، هرگز نتوانسته‌اند با خشونت و درندگی، فروغ آگاهی بخش اسلام و امت اسلامی را خاموش کنند. مقاومت قهرمانانه ملت فلسطین و شجاعت حیرت‌انگیز زن و مرد و پیر و جوان آنان، ‌در برابر صهیونیست‌های غاصب، گواه زنده این مدعاست که فرجام این دشمنی نابخردانه با مظلومان، پیروزی نهایی حق بر باطل است و همانگونه که مقام معظم رهبری (مدظله العالی) فرموده‌اند: صهیونیسم و دولت غاصب و مجعول صهیونیستی در فلسطین، محکوم به فناست.

کودکان بی‌گناه و دانش‌آموزان معصوم در برابر دیدگان اشکبار پدران و مادران، با قساوت و شقاوت صهیونیست‌ها در خانه و کاشانه‌ و مدرسه‌های خود به خاک و خون کشیده می‌شوند.

کشتار دانش‌آموزان و کودکان و ویران کردن مدارس آنان در حالی صورت می‌گیرد که مدعیان تمدن و انسان دوستی، این فاجعه عظیم انسانی را با بی‌تفاوتی به تماشا نشسته‌اند. درود بیکران بر مردم مظلوم و مقاوم فلسطین و سلام خدا بر کودکان معصوم و دانش‌آموزان پرپر شده راه مقاومت و شهادت باد.

بدون تردید روز جهانی قدس نماد آرمان‌خواهی، حق‌طلبی آزادی خواهان جهان برای حمایت از حق‌جویی و عدالت‌خواهی یک ملت است.

بدون تردید این خشونت‌ها و قساوت‌های ر‍‍ژیم غاصب اسرائیل موجب می‌شود فرهنگیان فرهیخته و دانش‌آموزان عزیز بیشتر از هر زمان دیگری بر گرامیداشت میراث ماندگار و اثر گذار معمار بزرگ و بنیانگذار فقید جمهوری اسلامی ایران در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان تاکید نمایند و با حضور در راهپیمایی روز قدس خشم خود را از کشتار بی‌رحمانه دانش‌آموزان و مردم بی‌گناه فلسطین به نمایش بگذارند و از حق برخورداری کودکان و دانش‌آموزان فلسطینی از امنیت، آرامش و صلح حمایت نمایند.

معاونت پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش از کلیه فرهنگیان انقلابی، دانش‌آموزان عزیز و خانواده‌های محترم آنها دعوت می‌کند تا در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان با درک شرایط حساس جهان اسلام، ضمن حضور در راهپیمایی روز قدس، پیام آور وحدت، انسجام، ایستادگی و بصیرت انقلابی خود باشند».

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار