پیشنهاد خوب باشگاه قدیمی انگلیس برای سامان قدوس

تهران (پانا) - هافبک تیم ملی ایران از سوی سرمربی جدید تیم انگلیسی سوانسی سیتی به عنوان یکی از خریدهای فصل جدید به باشگاه معرفی شده است.

کد مطلب: ۸۲۷۴۵۰
لینک کوتاه کپی شد
پیشنهاد خوب باشگاه قدیمی انگلیس برای سامان قدوس

تیم سوانسی در فصل گذشته لیگ برتر جزیره نتوانست عملکرد خوبی از خود به نمایش بگذارد و در پایان فصل با قرار گرفتن در رده هجدهم به چمپیونشیپ سقوط کرد.

روزنامه تایمز انگلیس در خبری نوشت سران این باشگاه که 106 سال قدمت دارد برای بازگشت به لیگ برتر دست به کار شده‌اند و طی روزهای آینده گراهام پوتر انگلیسی، سرمربی تیم اوسترسوند انگلیس، به طور رسمی هدایت این تیم را در فصل جدید بر عهده خواهد گرفت.

این مربی 43 ساله لیست خرید خود را هم به باشگاه سوانزی ارائه کرده است و در این لیست نام سامان قدوس هافبک تیم ملی ایران به عنوان یکی از خریدهای اصلی و سرلیست وجود دارد.

به گزارش پانا، قدوس که در اوسترسوند شاگرد پوتر بوده است پیش از اعزام به جام جهانی از هواداران این تیم سوئدی به صورت رسمی خداحافظی کرد تا ادامه فوتبالش بعد از جام جهانی در تیمی جدید باشد و احتمال دارد پس از رسمی شدن قرارداد پوتر با سوانسی، قرارداد سامان قدوس هم با این تیم امضا شود.

قدوس در جریان لیگ اروپا با درخشش خیره‌کننده در جدال با آرسنال مورد تمجید ویژه از سوی آرسن ونگر فرانسوی قرار گرفته بود و حضور او در لیگ جزیره در همان زمان هم قابل پیش‌بینی بود اما او فصل را با اوسترسوند آغاز کرد تا بتواند با حضور در جام جهانی پیشنهاد بهتری پیدا کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار