مدیر عامل شرکت گاز استان اردبیل:

۳۲۰ روستای اردبیل به شبکه سراسری گاز متصل خواهند شد

اردبیل (پانا) - مدیر عامل شرکت گاز استان اردبیل گفت: در آینده‌ای نزدیک تعداد ۳۲۰ روستای استان اردبیل به شبکه سراسری گاز متصل خواهند شد.

کد مطلب: ۸۲۷۲۶۵
لینک کوتاه کپی شد
۳۲۰ روستای اردبیل به شبکه سراسری گاز متصل خواهند شد

فیروز خدایی درجریان دیدار با مجمع نمایندگان استان اردبیل، اظهار کرد: هم اکنون تعداد هزار و ۵۶ روستا در بخش‌های مختلف استان اردبیل گازدار شده‌اند و در آینده‌ای نزدیک تعداد ۳۲۰ روستا به شبکه سراسری متصل خواهند شد .

وی در ادامه گزارش خود در جمع نمایندگان استان اردبیل گفت: درحال حاضر ۱۰۰ درصد از جمعیت شهرها و بیش از ۸۸ درصد از جمعیت روستائی از نعمت گاز برخوردار هستند که از این نظر در وضعیت مناسبی قرار داریم .

مدیر عامل شرکت گاز استان تصریح کرد: امیدوارم در هفته دولت سال‌جاری با همت و تلاش شبانه‌روزی کارکنان و پیمانکاران شرکت گاز استان اردبیل و با همکاری‌های انجام گرفته با ادارات‌، ۱۱۳ روستا و ۳ واحد صنعتی با اعتباری بالغ بر ۶۳ میلیارد ریال به بهره برداری خواهد رسید .

خدایی بیان کرد: اقدامات گسترده‌ای به منظور توسعه خدمات ارایه شده به مشترکین و برنامه‌ریزی‌های بلند مدت شرکت گاز استان اردبیل به جهت تامین نیازمندی‌ها و ارتقاء سطح کیفیت ارایه خدمات در سطح شرکت گاز استان اردبیل انجام شده است .

وی افزود: از جمله این اقدامات مناسب می‌توان به افزایش ظرفیت ایستگاه‌های تقلیل فشار گاز قره‌لر و مشگین‌شهر، احداث ساختمان‌های اداری نواحی تابعه شرکت گاز استان و پروژه مونیتورینگ ایستگاه‌های تقلیل فشار گاز را نام برد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار