با هدف غنی سازی اوقات فراغت؛

ستاد اجرایی پایگاههای تابستانی سازمان دانش آموزی تشکیل شد/ نیاز روز دانش آموزان مبنای اصلی کار

صیاد: دوره های آموزشی و مهارتی، متناسب با نیاز روز دانش آموزان برگزار می شود.

زاهدان(پانا)- نخستین جلسه ستاد اجرایی پایگاههای تابستانی سازمان دانش آموزی با حضور معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان، مدیر سازمان دانش آموزی استان، رئیس اداره فرهنگی و هنری اداره کل و دیگر کارشناسان تشکیل شد.

کد مطلب: ۸۲۵۸۹۶
لینک کوتاه کپی شد
ستاد اجرایی پایگاههای تابستانی سازمان دانش آموزی تشکیل شد/ نیاز روز دانش آموزان مبنای اصلی کار

داوود صیاد با اشاره به اینکه دوره های هدفمند در راه سازمان دانش آموزی است، اظهار داشت: مهارت های تشکیلاتی یکی از شاخصه های اصلی برنامه های اوقات فراغت این سازمان برای دانش‌آموزان استان است.

مدیر سازمان دانش آموزی استان افزود: نگاه ما بر آن است که در کنار آموزش‌های مهارتی و تخصصی از توانایی مربیان توانمند سازمان دانش آموزی برای آموزش مهارت های تشکیلاتی این سازمان به دانش آموزان، بهرمند شویم.

صیاد خاطرنشان کرد: نیاز و علاقه دانش آموزان در برنامه ریزی برای اوقات فراغت آنان سرلوحه کار این سازمان است از این رو برنامه ریزی های لازم برای ایجاد پایگاه های غنی اوقات فراغت در سراسر استان انجام شده است.

وی گفت: به منظور ایجاد انگیزه و تمایل در دانش آموزان برای حضور پر تعداد تر در کلاس‌های طرح غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان علایق آنها با آموزش مهارت های نیاز روز تلفیق شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار