معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری:

پروژه های استان هدفمند و برنامه محور تعریف شود

یزد (پانا) - معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری یزد با تأکید بر هدفمند و برنامه‌ محور بودن پروژه‌های استان، خواستار تسریع در توزیع اعتبارات استانی در سال جاری شد.

کد مطلب: ۸۲۵۳۱۶
لینک کوتاه کپی شد
پروژه های استان هدفمند و برنامه محور تعریف شود

در نشستی با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری، مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری، فرمانداران و بخشداران شهرستان‌های بافق، تفت و بهاباد در رابطه با روند اجرای پروژه‌های عمرانی و نحوه هزینه‌کرد اعتبارات بحث و تبادل نظر شد.
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری در این جلسه با اشاره به اینکه در سال ۹۷ به‌گونه‌ای برنامه‌ریزی شود که به صورت مداوم پیشرفت فیزیکی و هزینه کرد اعتبارات در طرح ها و پروژه های استان گزارش شود، گفت: در برنامه توسعه‌ محور کیفیت پروژه‌ها و اجرای آنها در کمترین زمان ممکن بر کمیّت آنها ارجحیت دارد.
"محسن صادقیان" افزود: تخصیص اعتبار به پروژه‌های عمرانی استان باید به‌گونه‌ای باشد که پروژه‌های نیمه‌تمام بویژه پروژه‌های بالای ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی تا پایان سال جاری تکمیل و به بهره‌برداری برسد.
صادقیان همچنین با تأکید بر تعریف هدفمند و برنامه‌ محور شدن پروژه‌های استان، خواستار تسریع در توزیع اعتبارات استانی در سال ۹۷ شد.
"محمود شاکری شمسی" مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری نیز در این جلسه ضمن ابراز خرسندی از توجه و نگاه ویژه معاون عمرانی استاندار نسبت به تفویض اختیارات پروژه‌های عمرانی به مدیران ارشد شهرستان‌ها، اجرای پروژه‌ها براساس اولویت آمایش سرزمین در هر منطقه را دستاورد این کار دانست و خواستار تسلط کامل فرمانداران بر اولویت بندی پروژه‌ها و انجام آنها براساس تصمیمات کارشناسانه شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار