معرفی مراکز فرهنگی کاشمر۱

کلاس شاهنامه خوانی در کتابخانه شهید مدرس کاشمر برگزار می شود

کاشمر(پانا)- کتابخانه شهید مدرس کاشمر که در خیابان امام خمینی واقع شده از مراکز پرتردد است و در کنار کلاسهای فرهنگی و هنری امسال کلاس شاهنامه خوانی در نیزبرگزار می نماید.

کد مطلب: ۸۲۴۷۶۴
لینک کوتاه کپی شد
کلاس شاهنامه خوانی در کتابخانه شهید مدرس کاشمر برگزار می شود

نیکدل، کتابدار باسابقه کتابخانه شهید مدرس در یک گفتگوی صمیمی به خبرنگار پانا گفت: دانش آموزان در ایام تابستان مراجعه بیشتری به کتابخانه ها دارند

وی افزود : بیشترین کتابی که مورد استقبال دانش آموزان قرار می گیرد کتابهای داستان و پس از آن کتابهای علمی و کتب های مورد نیاز برای تحقیقات مدرسه ای آنها می باشد.

نیکدل در مورد تسهیلات ویژه ایام تابستان گفت : در روزهایی از سال حق عضویت از دانش آموزان دریافت نمی شود. والبته به طور کلی برای کودکان زیر 7سال رایگان وبرای سایرین تا 14 سال نیم بها می باشد.وحق عضویت کامل 4500 تومان است.

کتابدار کتابخانه شهید مدرس گفت: امسال نیز همچون سال قبل کلاس های نقاشی، مجسمه سازی ؛ کاردستی داستان نویسی وشعر در کتابخانه برگزار خواهد شد .

وی یکی از کلاسهای جذاب برای دانش آموزان را شاهنامه خوانی معرفی نمود که با استقبال خوب و فعال دانش آموزان مواجه شده است.

وی در ادامه به معرفی قسمت های مختلف کتابخانه پرداخت و گفت: غرفه کودکان و نوجوانان از پر طرفدار ترین قسمت های کتابخانه است که در آن علاوه برکتب داستانی، کتابهایی با موضوعات روانشناسی، تاریخی مذهبی، علمی و.... به زبان مناسب کودکان و نوجوانان در معرض انتخاب قرار گرفته است.از دیگر قسمت های ویژه کودکان غرفه تخصصی مجلات کودکان و نوجوانان می باشد.

نیکدل از جمله کتاب های مورد استقبال را کتب کاشمر شناسی معرفی نموده و گفت: 4 کتاب در مورد کاشمر نوشته شده که خیلی از دانش آموزان و مردم برای موارد مختلف از آنها استفاده می کنند

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار