فعالیت 14 پایگاه اوقات فراغت دانش آموزی در جم

جم ( پانا ) مدیر آموزش و پرورش جم از ایجاد 14 پایگاه اوقات فراغت تابستانی با شعار هر دانش آموز یک مهارت در شهرستان خبر داد.

کد مطلب: ۸۲۴۵۹۵
لینک کوتاه کپی شد
فعالیت 14 پایگاه اوقات فراغت دانش آموزی در جم

به گزارش روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان جم، خلیل نیکخواه در جلسه ستاد اوقات فراغت دانش آموزان شهرستان، اظهار داشت: این پایگاه ها از اول تیرماه با هدف غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان در مدارس مجری طرح، پژوهش سرای دانش آموزی، دارالقرآن و مجتمع های ورزشی اجرا می شود.

وی با اشاره به اهداف برگزاری این پایگاه ها، افزود: در این پایگاه ها که با شعار هر دانش آموز یک مهارت و حمایت از کالای ایرانی صورت می گیرد، برنامه های مختلفی برای اوقات فراغت دانش آموزان در بخش هایی چون فرهنگی و هنری، علمی، آموزشی و ورزشی با رویکرد مهارت آموزی، شادابی، نشاط و مشارکت اجتماعی دانش آموزان پیش بینی شده است.

مدیر آموزش و پرورش جم خاطر نشان کرد: برنامه ها و فعالیت های پایگاه های تابستانی اوقات فراغت با سه محوریت و گرایش های:

رشته های قرآنی و فرهنگی هنری( روخوانی و روانخوانی قرآن، خوشنویسی، رایانه، طراحی، نقاشی، موسیقی، سفال گری ، عکاسی، تولید محتوا، نمدبافی، چرم دوزی)

رشته های آموزشی (رباتیک (کودکان و بزرگسال)، کواد کوپتر، گلایدر، عکاسی (مقدماتی و پیشرفته)، تکنولوژی خودروسازی، مبانی نجوم (مبتدی، مقدماتی و پیشرفته)، فلسفه کودکان، برنامه نویسی اندروید، هواپیمای مدل، چرتکه و آی مت)

و رشته های ورزشی( والیبال، هندبال، بسکتبال، تنیس روی میز، بدمینتون، شطرنج، طناورز و ژیمناستیک) برگزار می گردد.

رییس ستاد اوقات فراغت آموزش و پرورش جم عنوان کرد: تلاش ما بر این است که هر دانش آموز با گذراندن کلاس‌های اوقات فراغت در تابستان، حداقل یک مهارت را بدست آورد به همین دلیل مدارس و مراکز آموزشی و ورزشی در خدمت دانش آموزان هستند تا فضای غنی و پربار را برای آنان فراهم کنند.

وی با بیان اینکه کلاس ها با حداقل قیمت برگزار خواهد شد، تصریح کرد: تدابیری اندیشیده شده است که دانش آموزان بی بضاعت نیز بدون دغدغه در این کلاس ها شرکت کنند.

نیکخواه خاطر نشان کرد: پیش بینی می شود بالغ بر 2 هزار و 500 دانش آموز در کلاس‌های تابستانی آموزش و پرورش ثبت نام کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار