در ۶ سال اخیر

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد: 60 روستای استان از طریق خورشیدی از نعمت برق برخوردار شده‌اند

یاسوج (پانا) - مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد گفت: شرکت توزیع برق استان در 6سال اخیر توانسته است قریب به 60 روستا را از طریق پنل های خورشیدی و شبکه های توزیعی با هزینه ای بیش از 10 میلیارد تومان برق رسانی کند.

کد مطلب: ۸۲۳۰۲۷
لینک کوتاه کپی شد
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق  کهگیلویه و بویراحمد:  60  روستای استان از طریق خورشیدی از نعمت برق برخوردار شده‌اند

داوود راهزادی با بیان اینکه تمامی روستاهای بالای 10 خانواد که دارای کد روستایی هستند در این دولت از نعمت برق برخوردار شده اند، عنوان کرد: این آمادگی را داریم به روستاهای کمتر از 10 خانوار که فاقد کد روستایی وزارت کشور هستند، نیز با ارائه کد روستای، عملیات برق رسانی را انجام دهیم.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان گفت: 20 روستا را طی 3 سال اخیر برای اولین بار از طریق پنل‌های خورشیدی برق‌رسانی کرده‌ایم که باتوجه به موقعیت ژئوپلیتیکی و سخت گذر بودن شبکه ها، روند اجرایی کار با سختی همرا بود.

راهزادی با اشاره به برق رسانی نوین به بیش از 100 گلزار مطهر شهدا در مناطق مختلف استان از محل منابع داخلی شرکت توزیع برق استان، افزود: حدود 8 هزار کیلومتر شبکه برق فشار متوسط و فشار ضعیف و 240هزار مشترک برق در استان وجود دارد.

وی با بیان اینکه بیش از پیش نیازمند همراهی رسانه ها در بحث مدیریت مصرف و کاهش نرخ تلفات انرژی هستیم، گفت: الگوی مصرف در حوزه های گرمسیری تغییر پیدا کرده است و با توجه به وضعیت شبکه های برق، انتظار همکاری بیشتری از سوی مردم در بحث صرفه جویی انرژی داریم.

این مسئول با ابراز امیدواری از نبودن قطعی مکرر برق در تابستان امسال عنوان کرد: خوشبختانه در هیچ نقطه ای از استان قطعی برق نداریم هرچند انتظارات مردم از شرکت توزیع برق بحق است.

راهزادی با اعلام شماره 1521 و 121 جهت گزارش قطعی برق در نواحی مختلف گفت: شروندان محترم با شماره گیری این دو خط ارتباطی میتوانند مامورین اداره برق را در جریان قطعی احتمالی برق بگذارند تا در کمترین زمان ممکن مشکل آنها حل شود.

وی به کاهش 14 درصدی نرخ تلفات انرژی در دوسال اخیر اشاره کرد و گفت: تلفات انرژی از 27/5 درصد به 13 درصد کاهش پیدا کرده است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمدتصریح کرد: در حوزه برق نیازمند راه اندازی ایستگاه های فوق توزیع در سطح استان هستیم که اکنون مدیریت این ایستگاه در دست استان خورستان است و انتظار داریم مدیریت محترم توزیع برق استان خوزستان ما را در راه انداز این ایستگاه های در سطح استان همراهی کنند تا از ناپایداری و نوسانات برق و قطع احتمالی آن جلوگیری شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار