باحضور معاون سیاسی اجتماعی فرمانداربرگزارشد

مراسم تجلیل از دویست دانش آموز کنگانی برگزار شد

کنگان ( پانا ) همایش تجلیل از دانش آموزان برتر مسابقات، علمی، هنری، فرهنگی شهرستان کنگان با حضور معاون سیاسی اجتماعی، مدیر آموزش وپرورش ، معاونان ، کارشناسان واولیاء دانش آموزان در سالن اجتماعات فرهنگ و ارشاد اسلامی کنگان برگزار شد.

کد مطلب: ۸۲۲۶۶۶
لینک کوتاه کپی شد
مراسم تجلیل از دویست دانش آموز کنگانی برگزار شد

احمد خاکنژاد معاون سیاسی اجتماعی فرماندار در این مراسم گفت: دانش آموزان بخش عظیمی از سرمایه های ما هستند که باید به نحوه احسن برای رسیدن به رشد و تعالی آنها تلاش کرد.

وی دانش آموزان برتر را مورد خطاب قرار داد و گفت: اگرمی خواهید مانند اشخاص مطرح در جامعه موفق باشید باید منش انسانیت را سرلوحه کار و زندگی خود قرار دهید.

خاکنژاد افزود: سعی کنید در بخش ها و عرصه های مختلف برتر باشید چرا که این گونه است که میتوان به رشد و توسعه نیروی انسانی دست پیدا کرد.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان کنگان نیز گفت: عملکرد سال 96 دانش اموزان در زمینه آموزش و پرورش حقیقتا مایه فخر و مباهات است و همچنین شرکت آنها در آزمون های علمی نیز هم شایسته تقدیر و هم تمجید می باشد.

شاکر محیسن با بیان اینکه دانش آموزان امروز، سکان داران فردای شهرستان هستند؛ افزود: شما دانش آموزان اگر میخواهید ماندگار باشید و اثری از خود به جا بگذارید باید علم را پیشه کار خود قرار دهند.

وی ادامه داد: در این مراسم از دویست دانش آموز که برگزیدگان جشنواره های شهرستانی و استانی در طرح های جابر بن حیان، نو آموزان قرانی، عید و داستان، املای عشق و در بخش متوسطه جشنواره نوجوان خوارزمی، برگزیدگان مسابقه ی "من یک آموزشگر خلاق هستم"، آزمون های آنلاین و المپیادها، مسابقه ی تصویرگران عاشورا، مسابقات علمی و کاربردی، مسابقه ادبی روشنا، مسابقات آزمایشگاهی متوسطه دوم و مسابقه داستان کوتاه زبان انگلیسی تجلیل می شود .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار