دومین مراسم تجلیل از معلمان در شهر قدس برگزار شد

شهر قدس (پانا) - دومین مراسم تجلیل از معلمان نمونه مقطع متوسطه به همراه خانواده شان در تالار پارسیان شهر قدس برگزار شد .

کد مطلب: ۸۲۱۶۵۲
لینک کوتاه کپی شد
دومین مراسم تجلیل از معلمان در شهر قدس برگزار شد

دومین مرحله از مراسم منطقه ای تکریم مقام معلم ، با حضور امام جمعه ، فرماندار و فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان قدس ، معاون پژوهش و برنامه ریزی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران ، روسای ادارات این شهرستان ، همچنین مدیر و اعضای شورای معاونین آموزش و پرورش شهرستان قدس ، از معلمان دوره اول و دوم متوسطه به همراه خانواده شان تجلیل شد.

علی اصغر ناصربخت ،فرماندار شهر قدس در این مراسم گفت : اگر بخواهیم جامعه ای عاری از آسیب های اجتماعی و جامعه ای فرهیخته داشته باشیم ، ضرورت دارد که به ارتقاء جایگاه معلم توجه نماییم.

فرماندار شهر قدس تصریح کرد : معتقدم ، اگر به صورت جدی به جایگاه معلمی در سطوح پایین دست توجه می شد و هر شهرستانی به مسائل و مشکلات فرهنگیان منطقه خود رسیدگی می کرد ، بخشی از مشکلات آموزش و پرورش حل شده و جایگاه معلم مناسب تر می گردید.

رئیس ستاد تکریم مقام معلم شهر قدس به فرهنگیان این شهر وعده داد : از تمامی امکانات ، اختیارات و ابزارهای قانونی ، جهت رفع مشکلات فرهنگیان منطقه استفاده خواهد شد.

وی اظهار امیدواری کرد ؛ خود و سایر نهادها ی مرتبط به وظایف خود در برابر جامعه فرهنگیان با دقت و اولویت بیشتری عمل نمایند.

شایان ذکر است در این مراسم از خانواده شهدای دانش آموز ، پیشکسوتان فرهنگی و معلمان نمونه شهرستان قدس و همسران آنان تجلیل و تقدیر شد.

/خبرنگار : شایان میدانی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار