معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های تهران خبر داد:

برگزاری همایش نوآوری و کارآفرینی با عنوان هرخانه یک کارخانه

ملارد (پانا) - همایش نوآوری و کارآفرینی با عنوان هر خانه یک کارخانه در پژوهش سرای دانش آموزی بوعلی سینای شهرستان ملارد برگزار شد.

کد مطلب: ۸۲۱۵۴۵
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری همایش نوآوری و کارآفرینی با عنوان هرخانه یک کارخانه

میررضا شفیع پور معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های تهران در تشریح این خبر اظهار داشت: همایش استانی کار آفرینی با عنوان ،هر خانه یک کارخانه ،صبح دیروز در پژوهش سرای دانش آموزی بوعلی سینای شهرستان ملارد برگزار شد.

وی با اشاره به اهداف تقویت انگیزه ، حمایت از دانش آموزان پژوهشگر، نوآور، خلاق و کارآفرین در این همایش گفت: بیش از 300 ایده از شهرستان های استان تهران توسط دبیرخانه همایش دریافت گردید که همگی در راستای حمایت از تولیدات خرد و کوچک در قالب کارگاه های کوچک و تولید خانگی است.

شفیع پور ادامه داد: باید به دنبال تحقق شعار هر خانه یک کارخانه به منظور تحقق اقتصاد پویا با رویکرد مقاومتی باشیم.

این مقام مسئول با اشاره به تقویت ایده های دانش آموزی، توانمندسازی دانش آموزان مبتکر و خلاق و تقویت رقابت پذیری ایده های نوین در بین دانش آموزان کارآفرین ،تاکید کرد: نهادینه کردن مقوله کارآفرینی در مدارس، زمینه را برای تحقق خود اشتغالی هدفمند و جامعه ای کارآفرین هموار خواهد نمود.

شایان ذکر است در حاشیه این همایش نمایشگاهی از آثار دانش آموزان کارآفرین برپا گردید که مورد استقبال شرکت کنندگان قرار گرفت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار