شبکه بهداشت و درمان شهرستان اسلامشهر برگزار کرد:

جلسه آموزشی آشنایی بابیماری‌های مخاطره‌آمیز درجوانان

اسلامشهر (پانا)-جلسه آموزشی آشنایی بابیماری‌های مخاطره‌آمیز جوانان ، با هدف پیشگیری از رفتارهای پرخطر و سبک زندگی سالم، خود مراقبتی واجرای طرح سلامت اجتماع‌ در شبکه بهداشت اسلامشهر برگزار شد.

کد مطلب: ۸۲۰۶۶۵
لینک کوتاه کپی شد
جلسه آموزشی آشنایی بابیماری‌های مخاطره‌آمیز درجوانان

در این جلسه ،امیراحمدی، معاون شبکه بهداشت و درمان اسلامشهربه تشریح خدمات اولیه بهداشتی رایگان که در راستای طرح تحول نظام سلامت به تمام گروه‌های سنی ،کودکان ، مادران باردار ، نوجوانان، جوانان ، میان‌سالان و سالمندان ارائه می‌شود ،پرداخت و در ادامه از بروشوری که باهدف اطلاع‌رسانی آدرس و شماره تلفن تمام مراکز خدمات جامع سلامت و پایگاه سلامت تحت پوشش شهرستان تهیه‌شده ،نیز خبر داد.
سپس ،حسن خوشرو، کارشناس مسئول بیماری‌های واگیردارشبکه بهداشت اسلامشهر نیز در خصوص آمار شیوع ایدز، راه‌های انتقال ، علائم و چگونگی پیشگیری از ابتلا به این بیماری مطالبی را بیان داد و در ادامه به راههای پیشگیری از رفتارهای پرخطر و سبک زندگی سالم، خود مراقبتی در جوانان به‌منظور اجرای طرح سلامت اجتماع‌محور پرداخت و مطالبی نیز در خصوص دیابت و رابطه آن با چاقی عنوان کرد.

وی همچنین به اهمیت آشنایی عموم مردم در خصوص مرکز مشاوره بیماری‌های رفتاری و خدماتی که در این مرکز ارائه می‌شود، اشاره کرد.

/خبرنگار:سمیه محمدی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار