شهریاری مدیرعامل هلال احمر خراسان جنوبی شد

بیرجند(پانا) ـ محمدرحیم شهریاری» که پیش از این چهار سال مدیرعامل هلال احمر خراسان جنوبی بود، برای باری دیگر سکان دار این پست در استان شد.

کد مطلب: ۸۱۹۱۱۹
لینک کوتاه کپی شد
شهریاری مدیرعامل هلال احمر خراسان جنوبی شد

محمدرحیم شهریاری در مراسم هفته هلال احمر و آیین تودیع و معارفه مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی اظهار کرد: امروز بعد از چهارسال با انتخاب خودم به استان بازگشتم تا انتظارات و توقعات مردم را برآورده کنم.

وی افزود: در مدت خدمت چهارساله سابق خود در جمعیت هلال احمر استان با استفاده از ظرفیت ها تلاش کردیم تا عقب ماندگی 60 ساله خراسان جنوبی را جبران کنیم.

مدیرعامل جدید جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی با اشاره به اینکه تنها استانی هستیم که در تمام شهرستان ها شعب هلال احمر فعالیت دارد، افزود: همچنین در آزمون استخدامی سال 95 بیشترین استخدامی در هلال احمر استان داشتیم.

شهریاری با تاکید بر اینکه در دوره خدمت سابق خود از تمام توان خود برای پیشرفت امروز استان استفاده کردم، ادامه داد: اکنون نیز به خواسته خود و فارغ از گرایشی به استان آمدم تا به مردم خدمت کنم.

به گفته وی جمعیت هلال احمر سازمانی مردمی و بین المللی است که با توان مردم و دولت خدمت رسانی می کنند لذا باید بیشترین هماهنگی را برای برداشتن گام های بزرگ داشته باشد.

مدیرعامل جدید جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی بیان داشت: خراسان جنوبی استانی حادثه خیز است که به طور متوسط هر 10 سال یک زلزله بالای 7 ریشتر دارد لذا باید به این منطقه توجه ویژه شود.

شهریاری به پراکندگی و وسعت استان اشاره کرد و گفت: در 25 سال گذشته میانگین بارندگی خراسان جنوبی کمتر از 40 میلیمتر بوده است و خشکسالی در استان تداوم داشته که ضرورت دارد در این خصوص برنامه ریزی شود.

وی با تاکید بر اینکه مردم خراسان جنوبی فهیم هستند، افزود: باید در هلال احمر به عنوان حلقه اتصال مردم و مسئولان نقش ایفا کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار