معلمان نمونه استان بوشهر تجلیل شدند

بوشهر (پانا ) در آیینی با حضور استاندار بوشهر معلمان نمونه استان بوشهر تجلیل شدند.

کد مطلب: ۸۱۹۰۶۱
لینک کوتاه کپی شد
معلمان نمونه استان بوشهر تجلیل شدند

عبدالکریم گراوند استاندار بوشهر ، در آیین تجلیل از معلمان نمونه استان بوشهر با تبریک هفته معلم به معلمان و فرهنگیان استان بوشهر اظهار داشت: معلمان از عزیزترین اقشار جامعه هستند که رسالت عظیم تربیت نسل جوان و نوجوان را بر عهده دارند.

وی افزود: اگر جامعه‌ای بخواهد ارتقا پیدا کند چاره‌ای ندارد جز اینکه به آموزش و پرورش رسیدگی کند و همه باید را راستای اعتلای نظام تعلیم و تربیت اهتمام ورزیم.

استاندار بوشهر با بیان اینکه رشد و پیشرفت جامعه در گرو توجه به نهاد تعلیم و تربیت است خاطر نشان کرد: توسعه و پیشرفت هر جامعه مرهون آموزش و پرورش پویا و قوی است و این نهاد مهم و ارزشمند باید مورد توجه بیشتر قرار گیرد.

گراوند یادآور شد: اگر داریم که سند 1404 محقق شود باید به آموزش و پرورش و تعلیم و تربیت نگاهی ویژه و خاص داشته باشیم.

وی با بیان اینکه آموزش و پرورش را باید آنگونه که در تعالیم دینی آمده دریابیم گفت: مشکلات و معضلات آموزش و پرورش را باید به صورت ریشه‌ای مرتفع کنیم.

استاندار بوشهر تصریح کرد: آموزش و پرورش می‌تواند زمینه‌ساز جامعه سالم و پیشرو باشد و بدون تردید، توجه به آموزش و پرورش توجه به پیشرفت کشور است.

گراوند در ادامه با بیان اینکه ماندگاری و بزرگی کار معلم در واقع ریشه در خلوص و صفای او دارد افزود: معلمان استان بوشهر طلایه‌داران پیشرفت و تعالی این دیار زرخیز هستند.

وی با تقدیر از معلمان نمونه استان تاکید کرد: بدون شک همه کسانی که در آموزش و پرورش کار می‌کنند و هر کسی که رسالت معلمی دارد نمونه است و افرادی که امروز تقدیر می‌شوند در واقع منتخبان معلمان هستند و ما به همه معلمان استان ادای احترام می‌کنیم.

در این آیین از 32 معلم نمونه استانی با اهدای لوح تقدیر و هدایایی تجلیل به عمل آمد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار