مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک شهرری به مناسبت روز معلم پیام تبریک صادر کرد

شهرری (پانا)- مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک شهرری به مناسبت شهادت شهید مطهری و آغاز هفته بزرگداشت مقام شامخ معلم پیام تبریکی خطاب به فرهنگیان این منطقه صادر کرد.

کد مطلب: ۸۱۸۶۳۳
لینک کوتاه کپی شد
مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک شهرری به مناسبت روز معلم پیام تبریک صادر کرد

بهروز نصیری مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک شهرری به مناسبت شهادت شهید مطهری و آغاز هفته بزرگداشت مقام شامخ معلم پیام تبریکی صادر کرد. در متن این پیام آمده است:

همکار عزیز و گرامی:

بدون شک و تردید به بار نشستن درخت علم و دانش و دمیدن روح معونیت در کالبد دانش آموزان آینده ساز میهن اسلامی ، نشان از تلاش و کوشش انسانهای وارسته ای است که بی ریا و صادقانه تمام توان خویش را در طبق اخلاص نهاده و در زمینه ارتقای فعالیت های آموزش و پرورش از هیچ کوششی دریغ نمی نمایند .

ضمن گرامیداشت یاد و خاطره معلمان شهید به ویژه استاد علم و اخلاق علامه شهید مرتضی مطهری و تبریک ایام بزرگداشت مقام معلم، فرصت را مغتنم شمرده و از زحمات، همراهی و همدلی ارزشمند شما همکار عزیز در هفته معلم اردیبهشت 1397 صمیمانه سپاسگزاری و تشکر می نمایم .

امید است در پرتو عنایت خداوند متعال و تحت توجهات حضرت ولیعصر (عج) در اجرای منویات مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) و برنامه های دولت تدبیر و امید در سالی که به نام "حمایت از کالای ایرانی " نام گذاری شده است شاهد تلاش، نوآوری و پویایی بیشتر شما در جهت تحقق اهداف عالیه تعلیم و تربیت باشیم .

/خبرنگار: نغمه مختاری/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار