معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش البرز

آئین تجلیل از دانش آموزان ورزشکار، مدال آوران رقابت های کشوری سال تحصیلی 96-95 برگزار شد

کرج (پانا) -آئین تجلیل از دانش آموزان البرزی حائز مقام در مسابقات قهرمانی کشوردر سال تحصیلی 96-95 در کانون امام علی (ع) ناحیه 1 کرج برگزار شد.

کد مطلب: ۸۱۷۸۵۶
لینک کوتاه کپی شد
آئین تجلیل از دانش آموزان  ورزشکار، مدال آوران رقابت های کشوری سال تحصیلی 96-95 برگزار شد

در مراسمی که روز یکشنبه 9 اردیبهشت ماه 97 در محل کانون فرهنگی تربیتی امام علی (ع) برگزار شد، از دانش آموزان البرزی حائز مقام کشوری مسابقات ورزشی دانش آموزی با حضور غفرانی مدیرکل ورزش و جوانان استان، معاونین مدیرکل آموزش و پرورش البرز، مدیران آموزش و پرورش نواحی و شهرستانهای البرز، رئیس و کارشناسان اداره تربیت بدنی اداره کل، پیشکسوتان، مربیان و معلمان ورزش در کانون شهید امام علی ع ناحیه 1 کرج برگزار شد، از قهرمانان و مدال آوران استان در مسابقات ورزشی دانش آموزان کشور و مربیان آنان در سال تحصیلی 96-95 با اهدای لوح سپاس و هدایایی تجلیل شد.

فرشید علیزاده، معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان البرز در این مراسم اظهار داشت: در این مراسم از زحمات مدیران آموزش و پرورش نواحی و شهرستانهای استان، معاونین پرورشی و تربیت بدنی نواحی و شهرستانهای استان، مدیران کانون های ورزشی، فعالین تربیت بدنی استان و قهرمانان و مدال آوران استان در مسابقات ورزشی دانش آموزان کشور و مربیان آنان در سال تحصیلی 96-95 با اهدای لوح سپاس و هدایایی تجلیل شد.

وی افزود: در این مراسم از دانش آموزان ورزشکار با نیازهای ویژه نیز تقدیر بعمل آمد.

معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش البرز در ادامه گفت: در حاشیه این مراسم از خانواده ورزشی شهید مدافع حرم شهید بدری و همکار فرهنگی کاظمی همسر جانباز جنگ تحمیلی تقدیر بعمل آمد.

علیزاده در پایان تاکید کرد: نمایشگاه فعالیت تربیت بدنی در مدارس و کانون های استان در کانون فرهنگی و تربیتی امام علی (ع) ناحیه 1 برپا می باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار