شرایطی فراهم شود تا جوانان مطالبات خود را به مسئولان و نمایندگان منتقل کنند

ارومیه(پانا)-معاون استاندار آذربایجان غربی گفت: باید شرایطی فراهم شود تا جوانان بتوانند مطالبات خود را به مسئولان و نمایندگان منتقل نمایند.

کد مطلب: ۸۱۷۵۷۹
لینک کوتاه کپی شد
شرایطی فراهم شود تا جوانان  مطالبات خود را به مسئولان و نمایندگان منتقل کنند

علیرضا رادفر در بیست و سومین جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان استان که امروز در استانداری برگزار شد ، گفت : با مشارکت جوانان در امور اجتماعی و فرهنگی می توانیم شاهد جامعه ای پویا و با نشاط باشیم .

معاون سیاسی امنیتی اجتماعی استاندار آذربایجان غربی ، از دبیرخانه ستاد ساماندهی امور جوانان خواست تا مسائل و مربوط به امور جوانان را بیش از پیش مورد توجه قرار دهند و در این خصوص شاخص هایی را که بر اساس سند چشم انداز توسعه در حوزه جوانان پیش بینی شده استخراج و بر اساس اسناد بالادستی پیگیر اجرای آن در دستگاههای اجرایی باشند.

وی همچنین با بیان اینکه در حال حاضر اشتغال و معضل بیکاری مهمترین مشکل جوان امروز به حساب می آید ، اضافه کرد : باید شاخص های مربوط حوزه جوانان اولویت بندی شوند همچنین در این خصوص باید از خود جوانان نیز باید نظرسنجی شود.

رادفر همچنین به برگزاری جلساتی با حضور جوانان و مسئولان و نمایندگان مجلس برای بیان مطالبات جوانان تاکید نمود و اظهار داشت : باید شرایطی فراهم شود تا جوانان بتوانند مطالبات خود را به مسئولان و نمایندگان منتقل نمایند و آنها نیز پیگیر مشکلات و مسائل امور جوانان باشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار