امام جمعه پاکدشت:

در حکومت مهدوی کارگزاران حکومت زیر ذره‌بین هستند

پاکدشت( پانا)- امام جمعه شهرستان پاکدشت در خطبه های نماز جمعه گفت: فقر و محرومیت از بزرگترین دغدغه های دولت حضرت حجت(عج) است و امام زمان(عج) فوق العاده نگران محرومین میباشند .

کد مطلب: ۸۱۷۰۹۳
لینک کوتاه کپی شد
در حکومت مهدوی کارگزاران حکومت زیر ذره‌بین هستند

حجت الاسلام حسن لزومی امام جمعه شهرستان پاکدشت در خطبه های نماز جمعه ضمن تبریک اعیاد شعبانیه با بیان اینکه امیرالمؤمنین علی(ع) حتی از مهمانی رفتن کارگزاران حکومتش هم سؤال می کرد، با ذکر روایتی از پیامبر اکرم(ص) گفت: وقتی حکومت مهدوی برپا شود، امام زمان(عج) بر کارگزاران دولتش بسیار سختگیری خواهد کرد.

نماینده ولی فقیه در شهرستان پاکدشت اضافه کرد: ایشان با کسانی که اموال فقرا را تصاحب کرده اند، نبرد می کند و مال آنها را باز پس می گیرد و کسانی که در دولت مهدوی دست و پایشان کج شود را مورد مؤاخذه قرار می دهد

وی افزود: جشن بزرگ نیمه شعبان تجلیل از اسلام است، از پیامبر مکرم اسلام (ص) فقط 500 حدیث و روایت برای امام عصر (عج) وجود دارد که از مهم‌ترین آنها می‌توان به روزهای ظهور اشاره کرد.

حجت الاسلام لزومی با اشاره به روز سربازان گمنام در هفته آینده ابراز کرد: سربازان گمنام در حقیقت چشم بیدار این ملت بوده و مراقب نظام، مسئولین، مردم و موارد دیگر هستند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با توصیه به جوانان و نوجوانان، آنها را از تحت تأثیر قرار گرفتن بوق های تبلیغاتی دشمن در فضای مجازی نهی کرد و افزود: نباید هر چیزی را که از فضای مجازی شنیده می شود باور کرد.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان پاکدشت اظهار داشت: مواظب دین خود باشید چرا که دیندار بودن سخت تر است از نگه داشتن آتشی در کف دست، خیلی باید مراقبت کرد، هر چند که در جمهوری اسلامی زندگی می کنیم اما باید بدانیم دشمن خیلی خبیث و خناس است و امروز نفوذ خود را به داخل منازل ما رسانده است

امام جمعه پاکدشت با اشاره به شهادت استاد مرتضی مطهری، روحانیت را سمبل دین دانست و بیان کرد: نباید با شنیدن یک حرف نسبت به روحانیت رفتار سبکی کرد، شهادت علامه مطهری ضربه سنگینی به کشور وارد کرد، امروز الگوی همه معلمان باید علامه مطهری باشد.

وی خطاب به معلمان گفت: فرزندان مردم دست شما است، انتظار اسلام از شما این است که آنها را با دین و انقلاب آشنا کنید تا در آینده به حضور آنها در اجتماع مفتخر باشید، امروز بلد نبودن موسیقی توسط دانش آموزان نباید غصه باشد، بلکه بی نمازی برخی دانش آموزان باید آموزگاران را تکان دهد.

مؤسس حوزه علمیه امام صادق(ع) افزود: اجازه دهید فرزندان شما به حوزه‌های علمیه بیایند، شاید فرزندان شما عالمی بزرگ، خطیب و یا نویسنده قهار شوند.

وی گفت: شاید زندگی طلبه‌ها آن‌چنان مرفه نیست اما آنها افتخار می‌کنند که در مسیر خدمت به اسلام و قرآن و انقلاب هستند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار