معاون تربیت بدنی وسلامت اداره کل آموزش پرورش استان اصفهان:

توجه ویژه به آسیب های اجتماعی دانش آموزان مورد انتظار است

اصفهان(پانا)_ معاون تربیت بدنی وسلامت اداره کل آموزش پرورش استان اصفهان: در رابطه با آسیب های اجتماعی و بحث ورزش در بین دانش آموزان باید دقت بیشتری شود.

کد مطلب: ۸۱۶۴۲۴
لینک کوتاه کپی شد
توجه ویژه به آسیب های اجتماعی دانش آموزان مورد انتظار است

رییسی درگردهمایی مدیران و روسای حوزه ستادی ونواحی ومناطق آموزش و پرورش استان اصفهان که در دهکده گردشگری گلستان کوه خوانسار توسط مدیریت آموزش وپرورش برگزارشد با اشاره به اینکه جای افتخار دارد که این معاونت توانسته در زمینه مراقبت در آسیب های اجتماعی توسط دادگستری مورد تقدیر قرار بگیرد و یکی از دانش آموزان در زمینه بهداشت در جهان کسب رتبه کرده است اظهار داشت: چهار سالی است که از تشکیل این معاونت می گذرد و فعالیت های چشمگیری داشته است.

وی افزود: به عنوان مثال در سال گذشته در جشنواره شهید رجایی توانستیم مقام اول معاونت ها را کسب کنیم .

معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش پرورش استان اصفهان در ادامه با اعلام اینکه از بین 32 استانی که هست 27 استان صد در صد فعالیت ها را انجام داده بودند اظهار داشت : سال گذشته به واسطه برنامه های خوبی که داشتیم اعتباراتی جذب شد یکی از این اعتبارات در زمینه مالیات بر ارزش افزوده و عوارض سیگار بود. در زمینه تربیت بدنی و پیشگیری و مراقبت از آسیب های اجتماعی نیز اعتباراتی واریز شد و توقعی که وزات خانه از ما دارد این است که این اعتبارات در جایگاه خودش پیگیری و هزینه شود.

رییسی افزود: بحث سلامت دانش آموزان بحثی است که اگر مشکلی ایجاد شود به سرعت رسانه ای می شود و به همین خاطر باید با دقت بیشتری به این مقوله توجه شود.

وی ادامه داد: شناسنامه الکترونیکی سلامت خانواده از دیگر فعالیت های این معاونت بود که از طریق آن خانواده ها می توانند در مراکز بهداشت به صورت رایگان معاینه شوند و در جلساتی که داریم توصیه می کنیم که این معاینات در جهت سلامت همکاران باشد.

معاون تربیت بدنی وسلامت اداره کل آموزش پرورش استان اصفهان اضافه کرد : در زمینه تربیت بدنی نیز برگزاری المپیادها باعث شادی و نشاط در مدارس می شود و با توجه به اینکه مرحله دوم آن در حال اجرا است با شناسایی استعدادها در این المپیادها می توانند در مسابقات شرکت کنند.

وی در مورد احداث زمین چمن به شکل مشارکتی نیز گفت: اعتباراتی در این رابطه گذاشته شده است که آمادگی داریم در این رابطه به شکل مشارکتی 50 درصد هزینه را مناطق تامین کنند و 50 درصد را هم ما تامین می کنیم و مناطقی که از این حیث کمبود دارند یا ندارند زمین چمن مصنوعی ساخته شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار