معاون توسعه منابع و پشتیبانی اداره کل آموزش پرورش استان اصفهان:

ایجاد رفاه برای فرهنگیان جزو اولویت ها است

اصفهان(پانا)_ معاون توسعه منابع و پشتیبانی اداره کل آموزش پرورش استان اصفهان:خدمت رسانی و ایجاد رفاه برای فرهنگیان از اولویت ها به شمار می رود.

کد مطلب: ۸۱۶۴۳۴
لینک کوتاه کپی شد
ایجاد رفاه برای فرهنگیان جزو اولویت ها است

سیدمحمدمیرپور درگردهمایی مدیران و روسای حوزه ستادی ونواحی ومناطق آموزش و پرورش استان اصفهان که در دهکده گردشگری گلستان کوه خوانسار توسط مدیریت آموزش وپرورش برگزار شد از گردش مالی سه میلیاردی در فرهنگ کارت خبر داد و گفت : خدمات رسانی به فرهنگیان و ایجاد رفاه آنها یکی از اولویت های ماست و به همین خاطر فرهنگ کارت با توجه به سیاست های اعمال شده از فصلی به سالی تبدیل کردیم و پتانسیلی که در سطح 10 میلیون تومان انجام دادیم توانست هدف ما را برای بحث رفاهی فرهنگیان ایجاد هدایت کند.

وی در ادامه از روسای مناطق و نواحی و شهرستان ها خواست در زمینه خدمات یا فروش کالا با ادارات تعاون تعامل برقرار کنند.

میرپور ادامه داد: در بحث وام ضروری نیز باید در شروع سال برنامه ریزی شود تا بر اساس برنامه ریزی بستر برای آماده سازی این مساله فراهم شود.

وی در مورد بیمه عمر و بیمه عمر مکمل نیز گفت : امیدواریم بستری ایجاد کنیم که خانواده ها از لحاظ مباحث درمانی دچار مشکل نشوند و باید فرهنگسازی شود.

معاونت مالی اداره کل آموزش پرورش استان اصفهان افزود: بر اساس وام مسکن در سطح استان 200 فقره وام را عملیاتی کردیم و امیدواریم در اواسط اردیبهشت ماه سهمیه بعدی را اعلام کنیم.

وی با اشاره به اینکه ثبت کتب درسی در سامانه خودش باید انجام شود اظهار داشت: در هر سال کتب درسی دستی بود، اما امسال آخرین اقدام سیستم سفارش به شکل اینترنتی انجام شد و کتاب کار و دانش هم به مجموعه اضافه شد و به شکل اینترنتی شد.

معاونت مالی اداره کل آموزش پرورش استان اصفهان در رابطه با ابلاغ خرید کالای ایرانی نیز گفت: باید در خریدهایمان کالای ایرانی را جزء دستور کارمان قرار دهیم . میرپور در رابطه با مدیریت در فرهنگسازی آب نیز گفت: قطعا جلسات تخصصی با 6 ناحیه اصفهان و شهرستان هایی که مشکل آب خواهند داشت انجام می گیرد و متاسفانه به دلیل کمبود آب با جیره بندی مواجه هستیم در همین زمینه جلسات تخصصی را برگزار می کنیم.

وی در مورد بخشنامه سرباز معلم نیز تصریح کرد: با سهمیه 210 نفری که برای استان پیش بینی شده فقط برای لیسانسه ها است و فقط تا سه شنبه یازدهم باید ثبت نام انجام شود و قابل تمدید نیست ، در رابطه با نظام جامع جانبازان و ایثارگران و رزمندگان نیز با حداقل 6 ماه حضور در جبهه همسر و فرزندان شهدا فرزند جانباز زیر 25 درصد و آزادگان کمتر از یکسال تبدیل وضعیت کلیه کارمندان پیمانی به رسمی ظرف سه ماه باید انجام گیرد.

وی تاکید کرد: موافقت اعتبار تعمیر و تجهیز برای 24 اداره اعلام شده و در قالب 60 درصد اعتبارات تخصیص داده شده است که به ترتیب اولویت بر اساس اعتبارات خریداری می شود و تحویل ادارات داده می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار