لیگ برتر انگلیس؛ چلسی با انتقام شانس اول اروپایی شدن ماند

تهران (پانا) – چلسی با پیروزی خارج از خانه شانس اول حضور در لیگ اروپا باقی ماند.

کد مطلب: ۸۱۴۷۸۳
لینک کوتاه کپی شد
لیگ برتر انگلیس؛ چلسی با انتقام شانس اول اروپایی شدن ماند

شاگردان آنتونیو کونته که فصل قبل قهرمان لیگ جزیره شده بودند در این فصل نه تنها در دفاع از عنوان قهرمانی ناکام بود‌ه‌اند؛ بلکه حتی کسب سهمیه پلی آف لیگ قهرمانان اروپا هم برای آنها رویایی شده است و در هفته‌های باقی مانده از لیگ جزیره باید برای تثبیت جایگاه پنجم و کسب سهمیه مستقیم لیگ اروپا تلاش کنند.

چلسی در حالی به ورزشگاه تارف مورد رفته بود تا مقابل برنلی صف آرایی کند که در لندن 3 بر 2 مغلوب این تیم شده بود و حریفش با کسب 5 برد متوالی اوضاع روحی خوبی در لیگ جزیره پیدا کرده بود.

چلسی در هر دو نیمه دیدار با برنلی تیم برتر زمین بود و با تکیه بر همین برتری و البته با استفاده از اشتباه مدافع برنلی به پیروزی 2 بر یک رسید تا رده پنجم را حفظ کند و همچنان شانس اول جزیره برای حضور در مرحله گروهی لیگ اروپا باشد.

مدافع حریف با گل به خودی نیمه اول را یک بر صفر به سود چلسی تمام کرد. در نیمه دوم برنلی به گل تساوی رسید اما دقیقه 69 موزس گل سه امتیاز آبی‌های شهر لندن را وارد دروازه میزبان کرد تا اختلاف چلسی با آرسنال رده ششمی به 9 امتیاز برسد. البته این اختلاف امتیاز در حالی است که آرسنال یک بازی کمتر از چلسی دارد.

در دیگر بازی همزمان؛ لسترسیتی در حالی میزبان ساوتهمپتون بود که هر دو تیم در هفته‌های اخیر شکست‌های متوالی را تجربه کرده‌اند. لستر با دو باخت متوالی در تلاش برای تثبیت جایگاه هشتم بود در حالی که ساوتهمپتون برای فرار از ته جدول نیاز ویژه‌ای به 3 امتیاز بازی داشت.

این دیدار در شبی که برتری با لسترسیتی بود برنده نداشت و با تساوی بدون گل به پایان رسید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار