در ایام ماه شعبان؛

500 بسته غذایی میان محرومان استان آذربایجان غربی توزیع می‌شود

ارومیه (پانا) سرپرست دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در استان آذربایجان غربی از توزیع 500 سبد غذایی بین محرومان و نیازمندان این استان خبر داد.

کد مطلب: ۸۱۴۴۸۵
لینک کوتاه کپی شد
500 بسته غذایی میان محرومان استان آذربایجان غربی توزیع می‌شود

حجت الاسلام والمسلمین محمد مختارزاده سرپرست دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در استان آذربایجان غربی با اعلام این خبر، ابراز کرد: به مناسبت فرا رسیدن ماه شعبان و ایام میلاد با سعادت سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع)، حضرت ابوالفضل(ع) و امام سجاد(ع) 500 سبد غذایی به کمک و مشارکت خیرین و نیکوکاران بین محرومان و نیازمندان استان توزیع خواهد شد.

وی ارزش هر بسته غذایی را یک میلیون و 350 هزار ریال عنوان کرد و افزود: این سبد غذایی اقلامی همچون برنج، حبوبات، روغن، ماکارانی و .... شامل می‌شود.

حجت الاسلام مختارزاده اعزام کاروان‌های زیارتی به مشهد الرضا(ع) را یکی دیگر از برنامه‌های نمایندگی آستان قدس رضویدر ایام ماه شعبان دانست و افزود: در این ایام 176 زائر محروم و نیازمند در قالب 4 کاروان زیارتی به پابوسی حرم مطهر امام علی بن موسی الرضا(ع) مشرف خواهند شد.

وی ادامه داد: همچنین 12 گروه جهادی در ایام ماه با برکت شعبان با حضور در شهرستان‌های محروم استان همچون چالدوران، میاندوآب، سلماس در راستای مرمت و بازسازی پروژه‌های عمرانی و آبادی این مناطق فعالیت و خدمت خواهند کرد.

سرپرست دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در استان آذربایجان غربی با اشاره به فعالیت‌های فرهنگی این دفتر نمایندگی، اظهار کرد: به مناسبت اعیاد شعبانیه جشن‌های متنوعی با حضور اقشار مختلف مردم در مسجد طوبی ارومیه برگزار خواهد شد. همچنین فعالیت‌های فرهنگی متعددی در زمینه گسترش فرهنگ وقف و نذر، سیره رضوی و .... نیز برنامه‌ریزی و برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام مختارزاده افتتاح 7 کانون خادمیاری در شهرستان‌های میاندوآب و دهستان‌های هدف آستان قدس رضوی و برپایی کارگاه‌های آموزشی ویژه 240 خادمیار رضوی را از دیگر برنام‌ های این نمایندگی در ایام ماه شعبان برشمرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار