مدیرکل آموزش و پرورش استان گلستان

ظرفیت های کانون های فرهنگی تربیتی نیاز به تبلیغ بیشتر دارد

مدیرکل آموزش و پرورش گلستان در بازدید از کانون طه عنوان کرد : ظرفیت های کانون های فرهنگی تربیتی نیاز به تبلیغ بیشتر دارد.

کد مطلب: ۸۱۴۳۰۸
لینک کوتاه کپی شد
ظرفیت های کانون های فرهنگی تربیتی نیاز به تبلیغ بیشتر دارد

به گزارش پانا از استان گلستان ،احسان گوهری راد مدیرکل آموزش و پرورش استان گلستان در بازدید از کانون فرهنگی تربیتی طه گرگان عنوان کرد : ظرفیت های کانون های فرهنگی تربیتی بسیار بالا است و نیاز به تبلیغ بیشتر برای معرفی به جامعه دارد.

وی تبلیغات را ابزار موثر دنیای امروز دانستند و ابراز کرد: باید فعالیت ها و ظرفیت های کانون طه اطلاع رسانی و تبلیغ گردد زیرا این قابلیت در کانون طه وجوددارد که محور فعالیت ها وبرنامه های فرهنگی وهنری سایر نهادها و ارگان ها باشد.

گوهری راد: با اذعان به تنگناهای اعتباری ومالی و تامین نیروی انسانی در اداره کل ،برنامه ریزی هرچه بیشتر در جهت کسب درآمدها و مشارکت موسسات خصوصی با حفظ فضای تربیتی حاکم بر آموزش وپرورش و لحاظ کردن شان و حیثیت جایگاه بزرگ آموزش وپرورش را ،راهکاری موثر در بهبود اوضاع کانون ها دانستند.

مدیرکل آموزش و پرورش گلستان با تاکید بر استفاده از برنامه های فرهنگی وهنری افزود :در آموزش هنر فعال باشید و فضای کار در رشته های هنری را تا آنجا که ظرفیت وجود دارد گسترش دهید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار