رئیس مرکز حراست آموزش و پرورش: داشتن توانمندی و مهارت لازمه‌ انتصاب در پست‌های مدیریتی است

تهران (پانا) - رئیس مرکز حراست وزارت آموزش و پرورش با اشاره به اینکه اگر بخواهیم اقتصاد به توسعه پایدار برسد، زیرساخت آن در آموزش و پرورش است، داشتن توانمندی و مهارت را لازمه‌ انتصاب در پست‌های مدیریتی دانست.

کد مطلب: ۸۱۳۹۷۷
لینک کوتاه کپی شد
رئیس مرکز حراست آموزش و پرورش: داشتن توانمندی و مهارت لازمه‌ انتصاب در پست‌های مدیریتی است

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش، محمدحسین کفراشی در جلسه مشترک شورای معاونان اداره کل، مدیران، رؤسا و کارشناسان حراست شهرستان‌ها و مناطق استان سمنان اظهار کرد: مهم‌ترین وظیفه و رسالت حراست، صیانت از نیروی انسانی، بدنه مدیریتی و کارشناسی ادارات است.

وی با بیان اینکه مأموریت حراست، ایجاد فضای امن و آرامش در محیط است گفت: حفاظت از امکانات و تجهیزات، اسناد و مدارک، داده‌ها و فناوری‌ها و صیانت از کارکنان ازجمله وظایف مهم سازمانی حراست است.

رئیس مرکز حراست وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه کارکنان و نیروی انسانی نقش مهمی در پیشبرد و اهداف سازمان دارند اضافه کرد: مسیر توسعه و آبادانی کشور و همچنین تحقق بخشیدن به شعار مقام معظم رهبری، سرمایه‌گذاری روی نیروی انسانی است.

کفراشی با اشاره به اینکه فرآیند یک مدیریت خوب، جذب، تربیت و نگهداشت خوب است افزود: اگر ما در جذب نیروی انسانی دقت نظر داشته باشیم و فردی را که‌ شأن و شایستگی پذیرش مسؤولیت را داشته باشد، جذب کنیم، قطعاً به نتایج خوبی خواهیم رسید.

وی بیان کرد: داشتن توانمندی و مهارت نیروی انسانی، یکی از لازمه‌های انتصاب در پست‌های مدیریتی است.

رئیس مرکز حراست وزارت آموزش و پرورش تصریح کرد: اگر می‌خواهیم به اقتصاد مقاومتی و توسعه پایدار برسیم، حتماً باید به فرآیند مدیریت به‌خصوص در آموزش و پرورش توجه کنیم.

کفراشی اظهار کرد: آموزش و پرورش یک نهاد انسان‌ساز است و ما باید با توجه به نقش محوری تلاش کنیم که ارزش‌های والای انسانی را در جامعه نهادینه سازیم.

وی با تأکید بر اینکه معلمان نجیب‌ترین قشر جامعه و انسان‌ساز هستند و حفظ آبرو و کرامت آن‌ها واجب است بیان کرد: حفظ عزت و کرامت نیروی انسانی در آموزش و پرورش، مهم‌ترین وظیفه حراست است.

رئیس مرکز حراست وزارت آموزش و پرورش ادامه داد: نیروی انسانی سرمایه نظام و زیرساخت توسعه پایدار است و پاسداری از این سرمایه عظیم کاری حساس و ارزشمند محسوب می‌شود.

کفراشی با اشاره به اینکه اگر بخواهیم اقتصاد ما به توسعه پایدار برسد، زیرساخت آن در آموزش و پرورش است، خاطرنشان کرد: باید معلمان بانشاط تربیت کنیم تا امید و نشاط را در جامعه دانش‌آموزی نهادینه کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار