سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان:

اوقات فراغت به شکل ویژه و تخصصی دنبال شود

اصفهان(پانا)_سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان در جلسه ستاد اوقات فراغت استان گفت :از آنجایی که بیشترین اوقات نوجوانان در داخل مدارس می‌گذرد، این ضرورت پیش می‌آید که به موضوع ورزش و مهارت های اجتماعی و اوقات فراغت در سطح مدارس به شکل ویژه و تخصصی توجه و پرداخته شود.

کد مطلب: ۸۱۳۳۲۸
لینک کوتاه کپی شد
اوقات فراغت به شکل ویژه و تخصصی دنبال شود

در جلسه ستاد اوقات فراغت که در سالن جلسات اداره کل آموزش و پرورش استان برگزار شد، محمد جواد احمدی اظهار داشت: این امر در نگاه کلان سیاستگذاران همیشه مد نظر بوده و هست ولی همانطور که مطرح شد باید درحال حاضر نگاه تخصصی به موضوع ورزش دانش‌آموزان در داخل مدارس توجه شود تا دانش‌آموزان بتوانند برحسب علاقه و استعداد خود، به ورزش بپردازند.

سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان با اعلام اینکه مهارت های اجتماعی در سلامت رفتاری و اجتماعی افراد نقش بسزایی را ایفا می کند تاکید کرد: برنامه ریزی ها در اوقات فراغت باید به گونه ای باشد که گروه های سنی کودک و نوجوان در تعطیلات تابستان برنامه با کیفیتی را پشت سر بگذارند.

وی افزود: باید از پتانسیل های دولتی و نیمه دولتی و خصوصی استفاده کنیم و از امکانات کانون پرورش فکری هم با توجه به سطح ظرفیتی که دارد استفاده کنیم.

احمدی اظهار امیدواری کرد که در سایه همفکری و همکاری و حق قانونی شناختن مقر فرماندهی اوقات فراغت به اهداف لازم برسیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار