معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان عنوان نمود:

برنامه ریزی جهت جلوگیری از موازی کاری در کلاس های اوقات فراغت

اصفهان(پانا)_معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان اصفهان در جلسه ستاد اوقات فراغت استان گفت:در بحث اوقات فراغت باید از موازی کاری هایی که وجود دارد جلوگیری شود و این امر در راستای این است که اوقات فراغت به شورای آموزش و پرورش استان اختصاص داده شود.

کد مطلب: ۸۱۳۳۲۰
لینک کوتاه کپی شد
برنامه ریزی جهت جلوگیری از موازی کاری در کلاس های اوقات فراغت

در جلسه ستاد اوقات فراغت که در سالن جلسات اداره کل آموزش و پرورش استان برگزار شد ، شهین جوانی با تاکید بر اینکه متاسفانه اکنون در بسیاری از برنامه هایی که برای اوقات فراغت برگزار می شود با موازی کاری های دستگاه های ذی ربط و ذی نفع روبرو هستیم اظهار داشت : باید با یک برنامه ریزی مدون از این امر جلوگیری شود.

وی افزود: پرهیز از جزیره ای عمل کردن تنها در راستای این است که در شورای آموزش و پرورش استان پتانسیل هایی که هر دستگاه در این زمینه دارد بررسی گردد.

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان اصفهان با اظهار تاسف از اینکه هم اکنون در برخی آموزشگاه ها مهارت هایی به کودکان پیش دبستانی داده می شود که ممکن است آنها را با مشکلات جدی روبرو کند گفت : آموزش مفاهیمی مثل آموزش حروف الفبا در پیش دبستانی با اهداف ما سازگار نیست و این مساله در رده های بالاتر برای دانش آموزان پایه اول مشکلاتی را ایجاد می کند و امیدواریم با سیاست های آموزش و پرورش از این موازی کاری ها جلوگیری شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار