در گفت‌وگو با پانا

ابراهیم جوادی: خادم برگشت اما مشکلاتی که منجر به استعفا شد همچنان پابرجاست

تهران (پانا)- عضو کمیته فنی فدراسیون کشتی معتقد است به رغم بازگشت رسول خادم به فدراسیون، همچنان مشکلاتی که منجر به استعفای خادم شد پابرجاست.

کد مطلب: ۸۱۳۲۸۸
لینک کوتاه کپی شد
ابراهیم جوادی: خادم برگشت اما مشکلاتی که منجر به استعفا شد همچنان پابرجاست

تلاش‌ها برای بازگشت رسول خادم بالاخره به ثمر نشست و هفته گذشته با برگزاری دومین مجمع فوق‌العاده فدراسیون کشتی و تلاش اعضای مجمع بار دیگر رسول خادم به فدراسیون کشتی بازگشت و سکان این فدراسیون را بر عهده گرفت. با توجه به در پیش بودن بازی‌های آسیایی جاکارتا 2018 و صدمه‌ای که عدم حضور رسول خادم به بدنه کشتی وارد می‌کرد؛ بازگشت او بارقه‌ امید در دل خانواده کشتی به وجود آورد. در هر حال برخلاف برخی که بازگشت رسول خادم را به فال نیک گرفتند و آن را پایان اختلاف وزارت ورزش و جوانان می‌دانستند اما در ظاهر شرایط به این صورت نیست و همه چیز در صلح و آرامش به سر نمی‌برد و این موضوع را می‌توان از کنش و واکنش‌های وزارت ورزش و همچنین بیانیه‌ای که خادم پس از بازگشت به فدراسیون صادر کرد به خوبی فهمید .

خادم پس از بازگشت دوباره به فدراسیون در بیانیه خود این چنین آورد: «داستان بی‌مهری‌های دوستان وزارت ورزشی به کشتی ایران به قوت خود باقی است. گویا عزیزان مجبورند بنا به اصرار مجمع فدراسیون کشتی، مدتی دیگر این حقیر را تحمل کنند. البته با توجه به شناختی که نسبت به ایشان وجود دارد، بعید می‌دانم تغییری نیز در این نامهربانی‌ها شاهد باشیم»

در این میان البته اقدامات وزارت ورزش همچون انتشار گزارش‌های مالی و اطلاع‌رسانی از ارقام نجومی که وزارت ورزش به عنوان بودجه مصوب به فدراسیون پرداخت کرده و همچنین انتشار مصاحبه‌های منتقدان رسول خادم خالی از لطف نبود و به خوبی نشان می‌داد که بازگشت خادم به منزله پایان اختلافات نیست و باید دید در آینده آتش اختلافات به دود چه کسی می‌رود .

البته ناگفته نماند محمدرضا داورزنی معاونت قهرمانی وزارت ورزش همچنان بر این اعتقاد است که وزارت ورزش و فدراسیون کشتی اختلافی باهم ندارند و این مسائل بیشتر حواشی سازی است .

ابراهیم جوادی عضو شورا فنی فدراسیون کشتی در گفت‌و‌گو با پانا درباره بازگشت رسول خادم و پایان اختلافات این فدراسیون با وزارت ورزش و جوانان گفت: مطمئناً بازگشت رسول خادم یکی از مهم‌ترین اتفاقات فدراسیون کشتی بود که باید آن را به فال نیک بگیریم. همه ما نگران بودیم که او همچنان بر موضعش باقی بماند و به فدراسیون بازنگردد که با توجه به رویدادهای مهمی که کشتی امسال دارد نبود خادم ضربه محکمی به کشتی وارد می‌کرد. به هر روی او به خاطر درخواست‌های اعضای مجمع تصمیم به بازگشت گرفت و امیدوارم با همدل و وفاق کشتی را نجات دهیم .

وی در پاسخ به اینکه اختلافات بین فدراسیون کشتی و رسول خادم پایان‌یافته است، عنوان کرد: به نظرم مشکلات همچنان بر قوت خود باقی‌مانده و باید تلاش کنیم تا از بین بروند. هر چند که با توجه به مسائلی که این چند وقت اتفاق افتاد و بحث لغو میزبانی جام جهانی و مسائل دیگری که بین وزارت ورزش و فدراسیون کشتی رخ داد بعید می‌دانم مسئولان ورزش با خادم و سیاست‌هایش کنار بیایند.

جوادی در پایان گفت: در هر حال باید به آینده این رشته فکر کنیم و اگر می‌گویم کشتی ورزش اول کشور است و در هر مسابقه‌ای افتخارآفرین است باید شرایط هم برای آن فراهم کنیم. وقتی خادم می‌گوید دغدغه‌ها و نگرانی‌ها به قوت خود باقی است و هیچ‌چیز تغییری نکرده است باید برای آن فکری کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار