جشنواره "پیامبر رحمت" در ناحیه 1 اصفهان برگزار شد

ناحیه 1 اصفهان(پانا) - جشنواره پیامبر رحمت با محوریت برنامه های فرهنگی ،هنری ، ورزشی و کتابخوانی با همکاری مدیریت ناحیه 1 اصفهان و به میزبانی دبیرستان آسیه برگزار گردید.

کد مطلب: ۸۱۲۹۱۵
لینک کوتاه کپی شد
جشنواره "پیامبر رحمت" در ناحیه 1 اصفهان برگزار شد

این جشنواره با محوریت برنامه های فرهنگی ،هنری ، ورزشی و کتابخوانی با همکاری مدیریت آموزش و پرورش ناحیه 1 و به میزبانی دبیرستان آسیه با حضور مدیر ناحیه ، معاون پرورشی و تربیت بدنی ناحیه وکارشناس امور بانوان ، جمعی از مدیران ،معاونان ،دبیران مدارس شرکت کننده آسیه ، پیام شاهد ، هدی ،دبیرستان های دوره دوم نوائی ،شریف واقفی ،شاهد عمار و معتمد در خانه معلم شهید تیموری برگزار گردید.

در ابتدای جلسه مدیر ناحیه ،ضمن تبریک مبعث پیامبر رحمت سخن خود را با سخن گهر بار مولا علی (ع) در مورد حضرت محمد (ص) آغاز نمود و به بیان خصوصیات و فضائل پیامبر پرداخت در ادامه معنای بعثت را بیان نمود و 9 مورد از اهداف بعثت از جمله هدایت عامه ،تکمیل ایمان و تقوی ،تعلیم و تربیت جامعه ،تزکیه نفوس ،بیداری فطرت و عقول بشر ، انذار و تبشیر ، اشراف و شهادت بر مردم ،دعوت عامه به بیعت از رسالت و تکمیل اخلاق بشر را برشمرد و در ادامه به تفاوت محاسن اخلاقی و مکارم اخلاقی اشاره کرد و به برتری مکارم اخلاقی و رعایت آن تاکید نمود . در ادامه جشنواره افتتاح گردید و در ادامه طرحها و آثار رسیده دانش آموزان تکمیل و ارائه گردید. در پایانمراسم به دانش آموزان شرکت کننده توسط مسئولین هدایایی به رسم یادبود اهداء گردید .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار