با همكاری سازمان بسیج هنرمندان فارس؛

جشنواره ˝پیامبر صلح و رحمت و مهر˝ در شیراز برگزار شد

خبرگزاری پانا: دبیر انجمن فیلم سازمان بسیج هنرمندان فارس گفت: جشنواره رقابتی ˝پیامبر صلح و رحمت و مهر˝ با همكاری هنرمدان سازمان بسیج هنرمندان فارس در تالار حافظ در حال برگزاری است.

کد مطلب: ۴۰۷۷۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، حسین پاشاپور در رابطه با برگزاری جشنواره "پیامبر صلح و رحمت و مهر" بیان داشت: هنرمندان بسیج هنرمندان فارس به عنوان بازوهاى هنرى استان در راستاى تامین نیروهاى متعهد در جامعه می باشند.


دبیر اجرایی جشنواره "پیامبر صلح و رحمت و مهر" در سازمان بسیج هنرمندان فارس ادامه داد: هنرمندان بسیجی بصورت مستقیم وارد فضاى جشنواره "پیامبر صلح و رحمت و مهر" شده اند.


وی افزود: سازمان بسیج هنرمنران فارس توانست طى دو روز با هماهنگى هاى بعمل آمده، در کنار برگزارى مراسم تعزیه خوانى، جشنواره بداهه نویسى را در قالب سه انجمن خوشنویسى، طراحى، نقاشى و انجمن فیلم سازى با سازمان فرهنگ و ارشاد اسلامى هماكری کند.


پاشاپور با اشاره به موضوعات این جشنواره عنوان داشت: موضوعات این جشنواره با توجه به مسائل سیاسى روز جامعه اسلامى با محوریت هاى اسلام ستیزى، توهین به ساحت مقدس پیامبر اکرم و دفاع از ارزشهاى ناب اسلامى مى باشد.


دبیر انجمن فیلم سازمان بسیج هنرمندان فارس اضافه كرد: انجمن فیلم سازى سازمان بسیج هنرمندان فارس در این راستا نماهنگ هایى را با مضمون تهاجم فرهنگى، بیدارى اسلامى تولید کرده است.


وى در ادامه با ابراز خرسندى از تعامل و همکارى با اداره فرهنگ و ارشاد اسلامى فارس گفت: ادامه این همكاری در بیتن دستگاه های فرهنگی و هنری استان بسیار ارزشمند و ضروری است چرا كه موجب پیشرفت هنر متعالی در جامعه می شود.


پاشاپور خاطرنشان كرد: داوطلبان و هنرمندان می توانند با توجه به موضوع، پیام آور صلح و مهر و رحمت، با تکنیک و سبک آزاد آثار هنریشان را در مدت 4 روز در محل مورد اشاره خلق کرده و پس از تولید به دبیرخانه جشنواره تحویل دهند تا بعد از داوری های لازم به بخش رقابتی جشنواره راه یابند.


دبیر اجرایی جشنواره "پیامبر صلح و رحمت و مهر" در سازمان بسیج هنرمندان فارس تصریح كرد:شرکت کنندگان می توانند با تکنیک و سبک آزاد موضوع مسابقه را از کتب ارزشمندی چون قرآن کریم/ نهج البلاغه/ صحیفه سجادیه/ حکایات سعدی/ حافظ/ مثنوی/ و سایر منابع مشابه استخراج مفهومی کرده و تبدیل به عینیت هنر خود بصورت خلاقانه کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار