مدیر کل نوسازی مدارس فارس: نوسازی مدارس آمادگی اتمام پروژهای نیمه تمام خیرساز در فارس را دارد

شیراز (پانا) - مدیر کل نوسازی مدارس فارس مدارس را یکی از ارکان نظام آموزشی دانست و افزود: مشکلات و کمبودهای مدارس باید  قبل از مساله ساز شدن، شناسایی، اولویت بندی و حل شود.

کد مطلب: ۸۱۲۶۶۹
لینک کوتاه کپی شد
مدیر کل نوسازی مدارس فارس: نوسازی مدارس آمادگی اتمام پروژهای نیمه تمام خیرساز در فارس را دارد

سرافراز موصلی در شورای آموزش وپرورش خرامه ،با اشاره به نقش فرهنگ در تحولات جهانی، وجود خیرین را قوت قلبی برای نوسازی مدارس دانست وافزود: در خرامه علاوه بر اتمام پروژه دولتی استخر شهرستان ، آمادگی اتمام همه مدارس نیمه تمام خیرساز راداریم .

وی ادامه داد: در صورت مشارکت خیرین محلی یا ملی،می توان از اعتبار دولتی نیز برای ساخت مرکز فنی و حرفه ای دخترانه این شهرستان و ساخت مراکزی مانند پژوهش سرا و سالن اجتماعات را دنبال کنیم.

فرماندار شهرستان خرامه نیز گفت: این شهرستان با ۵۸ هزار نفر جمعیت از مناطق محروم و غیر بر خوردار محسوب می شود که با همت والای دولت تدبیر امید، قد مهای ارزشمندی برای رفع مشکلات منطقه برداشته شده است .

جهان خواه افزود: درحوزه آموزشی نیاز متعددی در شهرستان خرامه وجود دارد، به نحوی که نیمی از حدود یکصد مدرسه موجود نیاز به باسازی دارند، البته و پروژهای مفید دیگری از جمله استخر سر پوشیده شهرستان در حال اجراست که امیدواریم با اولویتی که به ساخت وساز فضاهای آموزشی وپرورشی خواهیم داد و مساعدت نوسازی مدارس این پروژها بزودی مورد بهره برداری قرار گیرند .

وی با اشاره به ضرورت ساخت سالن اجتماعات و پژوهش سرا و تخریب و باسازی ۵ باب از مدارس شهرستان که از جمعیت دانش آموزی بیشتری برخوردار است گفت : نگاه ما به آموزش وپرورش ویژه است و امیدواریم خیرین مدرسه ساز نیز رویکرد خاصی به احداث مدارس که به انسان هویت می بخشد، داشته باشند .

در این جلسه نماینده خیرین مدرسه ساز خرامه گفت : تا کنون خیرین علاوه بر اهدای دهها قطعه زمین به آموزش وپرورش ،در ساخت ۷ باب مدرسه نیز همت داشتند، اما در زمینه تجهیزات فضاهای آموزشی کمبود داریم .

محسن زاده ،با تاکید بر لزوم مشارکت خیرین از سایر مناطق کشور واستان به این خطه برای رفع کمبود فضای آموزشی ، گفت: بنیاد برکت یکی از این ظرفیت هاست که تا کنون ساخت پنج باب مدرسه را تعهد کرده که یک باب آن نیز اجرایی شده است .

به گفته یوسف زارعی، رییس آموزش و پرورش شهرستان خرامه ،بیش از ۹هزار دانش آموز در ۹۲ باب فضای آموزشی در این شهرستان تحصیل می کنند که نیمی از این مدارس قدیمی بوده و باید باسازی شوند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار