طعنه توئیتری سفیر فرانسه در امریکا به ترامپ در خصوص برجام

تهران (پانا) - سفیر فرانسه در آمریکا در توئیتی بدون نام بردن از رئیس‌جمهوری آمریکا از وی خواست درباره روز بعد از نابودی برجام سخن بگوید.

کد مطلب: ۸۱۱۰۳۲
لینک کوتاه کپی شد
طعنه توئیتری سفیر فرانسه  در امریکا به ترامپ در خصوص برجام

سفیر فرانسه در ایالات متحده در توئیتی به مواضع ترامپ در خصوص نابودی یا تغییر برجام اشاره کرد و به نوعی از بی‌برنامگی وی در صورت نابودی این توافق هسته‌ای چندجانبه خبرداد.

ژرار آرو در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی توئیتر نوشت:

«کسی که می خواهد برجام را از بین ببرد، ابتدا باید به ما بگوید که اگر ایران برنامه غنی‌سازی اورانیوم خود را از سر بگیرد او چه کار خواهد کرد. درباره اینکه چطور می‌توان برجام را از بین برد و اینکه چطور توضیح بدهیم که اروپایی‌ها در این بحران مسئولیت دارند، مطالب زیادی خوانده‌ام اما کلمه‌ای درباره روز بعد (از بین بردن برجام) نه.»

رئیس‌جمهوری ایالات متحده حدود یک ماه دیگر برای تعلیق تحریم‌های هسته‌ای ایران در چاچوب برجام فرصت دارد، وی پیشتر اعلام کرد که دیگر حاضر به تعلیق این تحریم ها نیست و توافق هسته‌ای با ایران باید دچار تغییراتی اساسی شود.

موضع ترامپ در خصوص برجام بارها مورد نقد مقامات بلند پایه ایرانی و حتی اروپایی قرار گرفت.

علی اکبر صالحی، رئیس سازمان انرژی اتمی کشورمان، در اظهارنظری در همین خصوص اعلام کرد که در صورت نابودی برجام و تصمیم مقامات نظام، ضرب‌شست ویژه‌ای به برهم‌زنندگان این توافق بین‌المللی نشان خواهد داد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار