مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز:

دانش آموزان البرزی خوش درخشیدند

کرج (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز از رشد چشمگیر دانش آموزان البرزی در المپیاد های علمی کشور خبر داد.

کد مطلب: ۸۱۰۹۳۷
لینک کوتاه کپی شد
دانش آموزان البرزی خوش درخشیدند

به گزارش خبرنگار پانا از البرز، خسرو ساکی گفت: در المپیادهای علمی کشوری275 نفراز دانش آموزان البرزی در مرحله اول المپیادهای علمی پذیرفته شدند، که در مقایسه با سال گذشته که 237 نفر پذیرفته شده بودند، شاهد رشد چشمگیری در این زمینه بوده ایم.

وی با اشاره به تلاش و برنامه ریزی گسترده و منسجم آموزش و پرورش استان البرز در راستای توسعه و گسترش المپیاد های علمی افزود: امسال بیشترین قبولی در رشته ریاضی 65نفر و کمترین قبولی در رشته ادبی 17نفر میباشد.

خسرو ساکی ادامه داد: 200 نفر از پذیرفته شدگان از دانش آموزان پسر و تعداد75نفر از دانش آموزان پذیرفته شده دختر می باشند.

وی در ادامه با اشاره به نتایج حاصله افزود: 144نفر از پذیرفته شدگان المپیادهای علمی از ناحیه 3 آموزش و پرورش کرج و 88نفر از پذیرفته شدگان از ناحیه 1 و همچنین30 نفر از ناحیه4 آموزش وپرورش کرج و 8نفر از ساوجبلاغ و نیز 5نفر از پذیرفته شدگان از ناحیه 2 آموزش و پرورش هستند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز در پایان با اشاره به شرکت 90هزار نفر شرکت کننده در کل کشور در آزمون المپیادهای علمی و پذیرفته شدن 7808 نفر در مرحله اول، و با ابراز خرسندی از نتایج حاصله در استان البرز در مرحله اول و آرزوی موفقیت برای دانش آموزان در مرحله دوم، از تمامی کسانی که درفرایند موفقیت دانش اموزان تلاش کرده اند، تقدیر نمود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار