کشف 109 کیلوگرم مواد مخدر در فارس

شیراز (پانا) - رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان فارس از کشف 109 کیلو و 400 گرم مواد مخدر از نوع تریاک و حشیش با تلاش مأموران انتظامی شهرستان های مهر و لارستان، خبر داد.

کد مطلب: ۸۱۰۸۹۹
لینک کوتاه کپی شد
کشف 109 کیلوگرم مواد مخدر در فارس

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی پلیس فارس، سرهنگ محمد جعفر تولایی، بیان کرد: مأموران انتظامی شهرستان مهر هنگام گشت زنی در محور های مواصلاتی به یک دستگاه کامیون مظنون و دستور ایست دادند.

وی ادامه داد: راننده خودرو بدون توجه به هشدار پلیس، اقدام به فرار کرد که پس از طی مسافتی تعقیب و گریز، در نهایت خودرو توقیف و در بازرسی از آن 60 کیلوگرم تریاک کشف و در این خصوص یک نفر قاچاقچی دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شد.

سرهنگ تولایی تصریح کرد: در عملیاتی دیگر مأموران انتظامی شهرستان لارستان نیز هنگام کنترل خودروهای عبوری در یکی از محورهای مواصلاتی، به یک دستگاه خودرو تریلر مظنون و آن را متوقف کردند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان تصریح کرد: ماموران در بازرسی از آن خودرو موفق به کشف 49 کیلو و 400 گرم حشیش که به طرز ماهرانه ای در کابین خودرو جاسازی شده بود کشف و راننده خودرو را دستگیر کردند.

سرهنگ تولایی تأکید کرد: مبارزه بی امان با مواد مخدر و شناسایی و دستگیری سوداگران مرگ، همواره از اولویت های اصلی فرماندهی انتظامی استان فارس در سال جاری می باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار