عضو کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی:

واردات کالا باعث اشتغال‌زایی برای بیگانگان می‌شود

پاکدشت (پانا) - عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: مسئولان باید به درستی درک کنند که واردات کالا باعث ایجاد اشتغال برای بیگانگان می‌شود.

کد مطلب: ۸۱۰۸۲۶
لینک کوتاه کپی شد
واردات کالا باعث اشتغال‌زایی برای بیگانگان می‌شود

به گزارش خبرنگار پانا شهرستان های تهران، محمد قمی، نمایندۀ مردم پاکدشت در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به نام‌گذاری سال 97 از سوی مقام معظم رهبری (مدظله العالی)به عنوان سال حمایت از کالای ایرانی گفت: بحث بیکاری یکی از معضلات اصلی کشور است و بسیاری از خانواده‌ها از بیکاری فرزندانشان گلایه دارند .

وی در ادامه با بیان حمایت و خرید کالای ایرانی باعث اشتغال‌زایی برای فرزندان ایرانی می‌شود، افزود: وقتی در نظام عرضه و تقاضا تولید ملی مورد رغبت خریداران قرار گیرد، کارخانه‌های کشور برای تأمین تقاضای مردم باید تولید خود را افزایش دهند که یکی از فاکتورهای مهم این امر استخدام نیروی انسانی و ایجاد اشتغال است .

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با اشاره به تأثیر منفی قاچاق بر اقتصاد کشور ادامه داد: دولت باید مبادی ورود کالای قاچاق را شناسایی و مسدود کند، سودجویان همیشه به دنبال راهی برای ورود کالای قاچاق به کشور هستند، بنابراین باید مبارزه با قاچاق نیز به روز و علمی صورت گیرد .

نمایندۀ مردم شهرستان پاکدشت در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه باید به وضعیت فعلی واردات کالا سر و سامان داد، اظهار داشت: واردات بی‌رویه باعث ایجاد مشکلات عدیده‌ای برای اقتصاد کشور می‌شود، مسئولان باید به درستی درک کنند که واردات کالا باعث ایجاد اشتغال برای بیگانگان می‌شود .

قمی با اشاره به لزوم تقویت بنیه تولید داخلی متذکر شد: کالاهای ایرانی در مجموع دارای کیفیت خوبی هستند و اگر در حوزه‌ای نیز ضعف داریم باید با تلاش و کوشش شبانه‌روزی این خلأ پر شود .

/خبرنگار: امین کردبچه چنگی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار