مدیرکل گردشگری بوشهر

بوشهر سومین استان پرتردد کشور

بوشهر ( پانا)- مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان بوشهر خبر داد که بعد از استان‌های مازندران و گیلان، استان بوشهر سومین استان پرتردد کشور در ایام نوروز بوده است.

کد مطلب: ۸۱۰۷۲۶
لینک کوتاه کپی شد
بوشهر سومین استان پرتردد کشور

ناصر امیرزاده اظهار داشت: تعداد گردشگرانی که نوروز امسال به استان بوشهر وارد شدند نسبت به مدت مشابه سال قبل دارای افزایش شش درصدی است.

وی خاطرنشان کرد: هفت میلیون و ۳۵۰ هزار نفر وارد استان بوشهر شدند و بعد از استان‌های مازندران و گیلان، استان بوشهر سومین استان پرتردد کشور در ایام نوروز بوده است.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان بوشهر با اشاره به اینکه گناوه، دیلم و بوشهر بیشترین تعداد گردشگران را در این ایام داشته‌اند، تصریح کرد: مناطق ساحلی یکی از مهمترین جاذبه‌های استان بوشهر در این ایام بوده است.

وی ادامه داد: استقبال از گشت‌های دریایی ۱۰ درصد افزایش یافته است و تاکنون ۴۰۹ هزار نفر از گشت‌های دریایی در استان بوشهر استقبال کردند.

امیرزاده گفت: جاذبه‌های گردشگری بسیار زیادی در استان بوشهر وجود دارد که باعث می‌شود تا هر ساله شاهد حضور گسترده گردشگران در استان باشیم و امسال نیز با افزایش گردشگران در نوروز روبرو بودیم.

وی با اشاره به اینکه بازدید از موزه‌های استان نیز حدود ۳۰ درصد افزایش داشته است، بیان کرد: موزه رئیسعلی دلواری، موزه تجارت دریایی، موزه تاریخ پزشکی و موزه مردم‌شناسی مورد استقبال گسترده قرار گرفته است.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان بوشهر اظهار داشت: توسعه زیرساخت‌های گردشگری استان بوشهر را به صورت ویژه دنبال می‌کنیم و امیدواریم شاهد رونق گردشگری و توسعه اشتغال در این زمینه باشیم .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار